ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Αντιδράσεις προκάλεσε η Εύη Βατίδου μετά τον άστοχο-προσβλητικό σχολιασμό της για την Winnie Harlow, η οποία έχει λεύκη...


Συγκεκριμένα, μιλώντας για το top model στην εκπομπή της, ανέφερε μεταξύ άλλων:

«Δυστυχώς ή ευτυχώς είναι πολύ περίεργη η όψη της», ενώ στη συνέχεια μίλησε για την αντίδρασή της όταν τη συνάντησε με την κόρη της στη Μύκονο: «Το Σάββατο, εκεί που περπατούσα μαζί με την κόρη μου, βλέπω αυτή την κοπέλα, που δεν την ήξερα, και λέω στην κόρη μου “Α κοίτα! Αυτή η κοπέλα είναι σαν αγελάδα”».

Όπως ήταν αναμενόμενο οι χρήστες των social media, έσπευσαν να σχολιάσουν αρνητικά την κίνηση αυτή της Βατίδου.

Χθες, η Winnie Harlow ανάστησε μια φωτογραφία της με μαγιό στο Instagram, στης οποίας τη λεζάντα έγραψε: «Η πραγματική διαφορά δεν είναι στο δέρμα μου. Είναι στο γεγονός ότι δεν βρίσκω την ομορφιά μου στις απόψεις άλλων. Είμαι όμορφη γιατί το ξέρω. Γιορτάστε τη μοναδική σας ομορφιά σήμερα (& κάθε μέρα)».

Η Μαίρη Συνατσάκη είδε το εν λόγω στιγμιότυπο και θέλησε να το αναδημοσιεύσει μέσω Insta Stories. Μάλιστα, δεν δίστασε να “καρφώσει” και την Εύη Βατίδου για τα σχόλια της, γράφοντας: “ΘΕΑ! Αυτήν την κοπέλα παρεμπιπτόντως πριν από λίγες ημέρες στην ελληνική τηλεόραση την αποκάλεσαν “αγελάδα” γελώντας. Είμαστε ό,τι να ναι”!

Δείτε την ανάρτηση της:
Πηγή


Πηγή: http://ift.tt/2fUcKde
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top