ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
"Είμαστε άντρες και μετά από 5 μήνες στον Άγιο Δομίνικο υπάρχουν πολλά θέματα ορμονικά...
"

Καλεσμένος στην εκπομπή του ΣΙΓΜΑ «Πρωτοσέλιδο», ο Μάριος Πρίαμος Ιωαννίδης απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις των παρουσιαστών για το Survivor. Ακόμα και σε όσες είχαν να κάνουν με το σεξ…

Ο Μάριος Ιωαννίδης, μιλώντας αρχικά για την προσωπική του ζωή, αποκάλυψε: «Τον γάμο προς το παρόν δεν τον σκέφτομαι, έχω τόσα πράγματα να κάνω αυτή τη στιγμή. Είμαι ελεύθερος. Σε έναν ενδεχόμενο έρωτα, σχέση, δεν θα έλεγα όχι. Η τελευταία μου σχέση ήταν πριν από ενάμιση χρόνο. Με έδιωξε».

Κι εκεί ήρθε η καυτή ερώτηση του παρουσιαστή: «Με το που βγήκες έξω δεν είχες έντονη την επιθυμία για σεξουαλική επαφή»; Ο Μάριος Πρίαμος απάντησε: «Σίγουρα. Είμαστε άντρες και μετά από 5 μήνες στον Άγιο Δομίνικο υπάρχουν πολλά θέματα ορμονικά. Φυσικά και μου ήρθε το σεξουαλικό, αλλά είμαι σοβαρός. Είναι ένα θέμα που δεν θα ήθελα να θίξω».

Πάντως, σε επόμενη ερώτηση αν αληθεύουν τα δημοσιεύματα ότι κάποιοι παίκτες συνευρέθηκαν στον Άγιο Δομίνικο, ο Μάριος ξεκαθάρισε πως «δεν ισχύει γιατί άμα δεν τρως τα ορμονικά σου είναι…».

Πηγή: zappit.gr


Πηγή: http://ift.tt/2tO8zTi
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top