ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

KOYKΛAPA !! Δεiτε πώς Eivαι ΣHMEPA η «Mποuλiτσα» απo «Το Καφέ της Xαpάς»

Δεv θα πιστεuεται ποια Hθoπoιoς Eivαι η Mητέpα της…


Πoιoς Δεv Θuμάται την Mικpή «Mποuλiτσα» απo «Το Καφέ της Xαpάς»?

Η «Μπουλίτσα» ήταν η θετή κόρη της Σταρούλας (Τζόυς Ευείδη) και του Φατσέα (Γεράσιμος Σκιαδαρέσης) στη πασίγνωστη και αγαπημένη σειρά.



Η Χριστίνα Ιουστίνα σήμερα είναι 17 χρονών και θέλει να γίνει γιατρός.



«Θαύμαζα τον παιδίατρο και τον οδοντίατρό μου κι επειδή είναι μεγάλο μου όνειρο δεν θέλω να το εγκαταλείψω. Επιθυμώ μάλιστα, να φύγω στο εσωτερικό για να το κάνω πραγματικότητα».Και συνέχισε αναφερόμενη στη μητέρα της την ηθοποιό,



Λίλιαν Αρχοντή που γνωρίσαμε ως Φιόνα στη σειρά «Κωνσταντίνου και Ελένης».



«Είναι πάντα δίπλα μου, το στήριγμα μου, ο «βράχος» μου, το πρότυπο και η ηρωίδα μου.



Θέλω να της πω ένα μεγάλο «ευχαριστώ» για όσα μου έχει προσφέρει, γιατί, αν δεν ήταν εκείνη με τον ουσιώδη χαρακτήρα και την αφοσίωση της,



δεν θα ήμουν ο άνθρωπος που είμαι σήμερα», δήλωσε στην εφημερίδα Espresso


Πηγή: http://ift.tt/2tyr9BS
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top