ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Στην αποκάλυψη πως...

ο πατέρας της κόρης της, Όλγας δεν την έχει αναγνωρίσει προχώρησε η Άντζελα Δημητρίου, μιλώντας για τα λάθη που έχει επαναλάβει στη ζωή της.

«Δεύτερος γάμος, με τον ίδιο άντρα, στην ίδια εκκλησία, με τον ίδιο παπά και διαφορετικό κουμπάρο. Έχω δει όλα τα... έργα σε επανάληψη», ανέφερε η γνωστή λαϊκή τραγουδίστρια.

«Το γάμο αυτό τον ήθελε πάρα πολύ το παιδί μου, να φτιάξουμε μια οικογένεια. Τον είδε που μίλησε έτσι στην τηλεόραση και μου είπε η Όλγα:

«Μαμά, είναι καλός ο Γιώργος». Ο Γιώργος είπε, ότι θέλει να την αναγνωρίσει, αν θέλει και η Όλγα. Το παιδί μου είναι αγνώστου πατρός στα χαρτιά, ακόμα. Το Σεπτέμβριο παντρεύεται. Της είπα ότι ο πατέρας της, για μία φορά μόνο, αυτή τη στιγμή που θα την παραδώσει στον γαμπρό, πρέπει να είναι κοντά της, να την πάω μαζί του στην εκκλησία.

Την παρότρυνα να πάει να του ζητήσει 10 λεπτά για να την πάει νύφη στο γάμο της και μετά ας μην την ξαναδεί. Δεν έχει καμία επαφή μαζί της, δεν ξέρω αν θα το κάνει. Ψηλά είναι ο Θεός και βλέπει, δυστυχώς, όλα εδώ πληρώνονται», πρόσθεση η Άντζελα Δημητρίου

«Ναι, μου έκαναν πάρα πολύ καλό. Αν είχα άλλους γονείς, μπορεί και να μην ήμουν έτσι και τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τα προβλήματα που μου έβγαλαν στην πορεία μου, τα οποία με έκαναν πάρα πολύ δυνατή, ειδικά τον πατέρα μου.

Αν ήμουν ένα μαλθακό παιδί, ίσως να μην είχα κάνει τόσα πράγματα, όμως έγινα ένα δυναμικό παιδί, από τα 11 χρόνια μου.

Με το μακαρίτη τον πατέρα του είχα μια τεράστια κόντρα. Έβγαινε στα κανάλια, με έβριζε, έλεγε ότι πεινάει, δεν έχει να φάει, ότι είναι ο πατέρας της Δημητρίου και πουλάει λαχεία.

Μου έκανε κακό στη δουλειά μου η ίδια μου η οικογένεια κι αυτό δεν είναι ωραίο πράγμα. Δεν φέρνεις ένα παιδί στον κόσμο για να το εκμεταλλευτείς», είπε, μιλώντας στο περιοδικό «Λοιπόν».

Διαβάστε και αυτό: 

Θα πάθετε σοκ! Δείτε πόσο έχει γεράσει η Άντζελα Δημητρίου - Ξεχάστε αυτό που ξέρατε... [photo]

Είναι από τις γυναίκες ποθ προσέχουν πολύ τον εαυτό τους...


Δείτε πως προκαλεί! Αυτή είναι η υπερπολυτελή βίλα του Ψινάκη στον Μαραθώνα…

Ο Ηλίας Ψινάκης, ο «Δήμαρχος της καρδιάς μας»...


Πηγή: http://ift.tt/2tUeJTc
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top