ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Συγκινεί η ιστορία του ποδοσφαιριστή Λούλο Μπενίτεζ, ο οποίος αποφάσισε να αποσυρθεί από την ενεργό δράση για να σώσει το εννέα μηνών παιδί της αδερφής του.


Ο θείος Λούλο πήρε μια απόφαση που μπορεί να κρατήσει στη ζωή το ανιψάκι του. Ο μικρός Μίλο βρισκόταν, χωρίς υπερβολή, μεταξύ ζωής και θανάτου. Χρειάστηκε να υποβληθεί άμεσα σε επέμβαση, ώστε να γίνει μεταμόσχευση ήπατος.

Ο 30χρονος Αργεντινός ποδοσφαιριστής δεν το σκέφτηκε δεύτερη φορά. Ακόμα κι αν η απόφασή του σήμαινε ότι δεν μπορούσε να συνεχίσει να παίζει ποδόσφαιρο, το να δώσει μέρος από το ήπαρ του στο μωρό ήταν η μοναδική επιλογή.

«Πιο σημαντικό από κάθετι άλλο στη ζωή μου είναι να είναι καλά ο Μίλο. Είμαστε μια πολύ δεμένη οικογένεια. Δεν δίστασα ούτε στιγμή, δεν είχα καμία αμφιβολία για την απόφασή μου. Μου ήταν αρκετή η χαρά που θα έδινα στην αδερφή μου και η δεύτερη ευκαιρία για ζωή στον ανιψιό μου» είπε ο Μπενίτεζ μιλώντας στο CNN.

Μοναδική ελπίδα για να μείνει στη ζωή το βρέφος ήταν η μεταμόσχευση, καθώς ο οργανισμός του δεν ανταποκρίθηκε θετικά σε καμία από τις θεραπείες στις οποίες υπεβλήθη.
Όταν πια αυτό κατέστη σαφές από τους γιατρούς, ο ποδοσφαιριστής αποφάσισε να γίνει δωρητής και να εγκαταλείψει την καριέρα του.

«Η διαδικασία του χειρουργείου ήταν δύσκολη. Για εμένα κράτησε τρεις ώρες, αλλά για τον Μίλο ήταν σκληρή, καθώς διήρκησε δώδεκα ώρες» συμπλήρωσε ο πρώην ποδοσφαιριστής.


Πηγή: http://ift.tt/2tK77UT
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top