ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

 Πότε έχεις γενέθλια Κώστα
; – Γιατί ; – Θέλω να σου πάρω δώρο, κουρτίνες . – Γιατί; – Για να μην σας βλέπω όταν σου κάνει ξέρεις τι η γυναικα σου – Ααα. Εσύ πότε έχεις γενέθλια Γιώργο; – Γιατί ρωτάς; – Γιατί θέλω να σου πάρω...

Δυο φίλοι και γείτονες συζητάνε :
– Πότε έχεις γενέθλια Κώστα;
– Γιατί ;
– Θέλω να σου πάρω δώρο, κουρτίνες .
– Γιατί;
– Για να μην σας βλέπω όταν σου κάνει ξέρεις τι η γυναικα σου
– Ααα. Εσύ πότε έχεις γενέθλια Γιώργο;
– Γιατί ρωτάς;
– Γιατί θέλω να σου πάρω δώρο, κιάλια .
– Κιάλια;

Δυο φίλοι και γείτονες συζητάνε :
– Πότε έχεις γενέθλια Κώστα;
– Γιατί ;
– Θέλω να σου πάρω δώρο, κουρτίνες .
– Γιατί;
– Για να μην σας βλέπω όταν σου κάνει ξέρεις τι η γυναικα σου
Σόκιν Ανέκδοτο: Δυο φίλοι και γείτονες συζητάνε Για Τον Έρωτα...!

– Ααα. Εσύ πότε έχεις γενέθλια Γιώργο;
– Γιατί ρωτάς;
– Γιατί θέλω να σου πάρω δώρο, κιάλια .
– Κιάλια;
– Ναι, κιάλια. Για να βλέπεις με ποιανού γυναίκα είμαι.
– Έμαθα χωρίσατε λόγω κακού timing.
– Ναι ρε φίλε, άστα. Γύρισε σπίτι νωρίτερα …
~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
– Μωρό μου από πότε έχουμε να κάνουμε σεκς ;
– Εγώ ή εσύ;
~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
– Συγχαρητήρια κύριε, είναι κορίτσι. Μπορείτε να μιλήσετε με την γυναίκα σας …
– Μωρό μου να μας ζήσει … Ποιανού μοιάζει;
– Και να σου πω, δεν τον γνωρίζεις.
~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
Μωρό μου έχω πρόβλημα….
– Μη λες «έχω» να λες «έχουμε». Τα προβλήματά σου είναι & δικά μου.
– Εντάξει. η γραμματέας ΜΑΣ θα γεννήσει το παιδί ΜΑΣ…!!
~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~
Στο καφενείο του χωριού, τέσσερις φίλοι παίζουν χαρτιά. Ξαφνικά μπαίνει ένας αναστατωμένος τύπος και λέει, απευθυνόμενος στον ένα:
-Ρε συ Γιάννη, παίζεις χαρτιά και στο σπίτι σου η γυναίκα σου πη@ιέται με τον κουμπάρο σας;
Ο Γιάννης, βγάζει τα γυαλιά του, τα αφήνει πάνω στο τραπέζι, ζητάει συγγνώμη από τους συμπαίκτες του για τη διακοπή και φεύγει για το σπίτι του.
Αφού πέρασαν δέκα λεπτά, ο Γιάννης γυρίζει αμίλητος στο καφενείο, κάθεται ξανά στη θέση του, φοράει τα γυαλιά του και ρωτάει τους συμπαίκτες του, ποιανού είναι η σειρά να μοιράσει.
-Αμάν ρε Γιάννη, τον ρωτούν όλοι, πες μας τι έγινε σπίτι σου.
-Υπερβολές, τους απαντάει ο Γιάννης, άκου κουμπάρος μου, ούτε καν γνωστός μου δεν ήταν ο άνθρωπος!


Πηγή: fanpage.gr


Πηγή: http://ift.tt/2h1pC14
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top