ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Είμαι γkέι. Και δεν με νοιάζει αν θεωρείται ανώμαλο ή αν είναι καταδικαστέο απ'την κοινωνία. 


Δεν το επέλεξα, έτσι γεννήθηκα και είμαι πολύ χαρούμενος που το κατάλαβα και το αποδέχτηκα σ'αυτή την ηλικία και είμαι ευγνώμων που οι φίλοι/φίλες μου με δέχτηκαν όπως ακριβώς είμαι, χωρίς να με κοιτάξουν διαφορετικά ούτε μία στιγμή. Είμαι αυτός που είμαι και δεν ντρέπομαι.

ΦΤΑΝΕΙ πια η καταπίεση σε ανθρώπους για ένα στοιχείο που δεν το επέλεξαν και που δεν τους καθορίζει ως ανθρώπους, αλλά είναι μόνο ένα κομμάτι τους. Όπως ένα στρέιτ ζευγάρι που κρατιέται χέρι χέρι στο δρόμο θεωρείται κάτι γλυκό και απόλυτα φυσιολογικό, έτσι κι εγώ θέλω να μπορώ να κρατάω τον άνθρωπό μου απ'το χέρι χωρίς να θεωρείται αηδιαστικό και να κατακρίνεται λες και κάνω έγκλημα. Αρκετά πια. It's not ok.

ΥΓ. 1: Στα σχόλια του τύπου "εγώ δεν έχω θέμα με τους γκέι, ο καθένας στο κρεβάτι του κάνει ό,τι θέλει, αρκεί να μην το δείχνει δημόσια", θα το έλεγες σε έναν στρέιτ να μην το δείχνει δημόσια; ΟΧΙ γι’αυτό σάλτα και πηδήξου.

ΥΓ. 2: Σε υβριστικά σχόλια η απάντηση είναι επίσης: σάλτα και γαμήσου.


Πηγή: http://ift.tt/2se1lXB
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top