ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Ο Κωνσταντίνος Κουφός αποτελεί έναν από τους πλέον αγαπητούς τραγουδιστές της νεολαίας.


Τα τραγούδια του μαζεύουν εκατομμύρια κλικαρίσματα στο Υοutube και γίνονται άμεσα χιτ στο ευρύ κοινό. Ο ίδιος παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου, και δεν δίστασε να μιλήσει ανοιχτά μεταξύ άλλων για την καταγωγή του.

«Αυτή τη στιγμή έχω ησυχάσει λίγο από την περιοδεία, και ετοιμάζω το νέο μου τραγούδι. (Η καταγωγή μου είναι από τη) Βόρεια Ήπειρο. Έχω χρόνια να πάω. Γεννήθηκα στους Αγίους Σαράντα, αλλά τριών ετών πήγα στην Κέρκυρα. Και οι Άγιοι Σαράντα είναι ένα πανέμορφο μέρος και είναι πάρα πολύ ωραίο να το επισκεφτεί κάποιος, θα ήθελα πάρα πολύ να ξαναπάω και να κάνω και μια συναυλία, γιατί όχι;
Είμαι από τους ανθρώπους που βλέπουν το Survivor και μου αρέσει.

Η Ειρήνη Παπαδοπούλου μου άρεσε, και τη βοήθησε πάρα πολύ. Μου αρέσει αυτό που κάνω. Το 2015 ξεκίνησα, ο Νίκος Βέρτης με βοήθησε να μπω στα πράγματα, το χειμώνα ήμουν με Σάκη Και Πάολα, αν βρεθούμε θα μιλήσουμε, αλλά δεν είναι ότι έχουμε κρατήσει επαφή και τηλέφωνα» κατέληξε ο τραγουδιστής. Δείτε τι είπε στο βίντεο που ακολουθεί:


Πηγή: http://ift.tt/2sBdOrm
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top