ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Στις δικαστικές αίθουσες του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Ανατολικής Κρήτης...

μεταφέρεται ξανά σήμερα η υπόθεση του ελλείμματος, ύψους 1 εκατ. ευρώ, που είχε διαπιστωθεί στο ταμείο του πρώην Δήμου Νεάπολης Λασιθίου.

Στο εδώλιο του κατηγορουμένου αναμένεται να καθίσει η 49χρονη τότε ειδικής ταμίας του δήμου.

Η εκδίκαση της υπόθεσης είχε αναβληθεί τον περασμένο Οκτώβριο, λόγω προβλημάτων υγείας της κατηγορουμένης.

Εκτός από την 49χρονη στην υπόθεση εμπλέκονταν και άλλα πέντε άτομα, μεταξύ αυτών και ο πρώην Δήμαρχος Νεάπολης, τα οποία όμως είχαν απαλλαγεί πρωτόδικα.

Ωστόσο και η 49χρονη, που της είχε επιβληθεί ποινή κάθειρξης 18 ετών από το πρωτοβάθμιο δικαστήριο, είναι ελεύθερη με περιοριστικούς όρους, μέχρι η υπόθεση να εκδικαστεί και σε δεύτερο βαθμό.
Πηγή


Πηγή: http://ift.tt/2sCGpJO
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top