ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Λίγα δευτερόλεπτα ήταν αρκετά ώστε να καταστραφούν οι ζωές εκατοντάδων κατοίκων της Λέσβου μετά το ισχυρό χτύπημα του
εγκέλαδου τη Δευτέρα το μεσημέρι. Εκτός από τους δεκάδες τραυματίες που ανασύρθηκαν από τα χαλάσματα των γκρεμισμένων σπιτιών οι πυροσβέστες δεν κατάφεραν να απεγκλωβίσουν μία 43χρονη γυναίκα ου βρήκε τραγικό θάνατο.

Ο σύζυγός της Γιώργος Βαλελής μίλησε στον Alpha μέσα από το νοσοκομείο που νοσηλεύεται τραυματίας. «Εγώ είμαι σβησμένος πλέον. Μέσα σε μία στιγμή έχασα τη γυναίκα μου, το σπίτι μου, τα μαντριά μου, τον στάβλο τις αποθήκες. Πάνε όλα, πέσανε», δήλωσε ο κ. Βαλελής.

«Το μόνο που μας έχει μείνει είναι η αγωνία μας, ο πόνος μας και η ψυχή μας», συμπλήρωσε από το κρεβάτι του νοσοκομείου εμφανώς καταβεβλημένος. Οι στιγμές που ακολούθησαν όταν ο εγκέλαδος χτύπησε συγκλονίζουν: «Ο σεισμός με πέταξε με το κρεβάτι στο δρόμο. Ψάχναμε τη γυναίκα μου αλλά δεν την βρίσκαμε. Εμένα με βγάλανε και με πήγαν στο κέντρο υγείας. Ο γιος μου με κάτι άλλα παιδιά με απεγκλωβίσανε».



Πηγή: http://ift.tt/2s21r69
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top