ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΜΟΝΟ ΜΕ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com


Oπως σας αναφέραμε σήμερα το πρωί, αναγνώστης μας ανέφερε ότι τα χρήματα του εξαφανίστηκαν από τον προσωπικό του λογαριασμό, και πως ο ίδιος, κατά την τράπεζα, φέρεται να έχει κλείσει κάποιο ταξίδι στο εξωτερικό. Ο αναγνώστης είναι πελάτης της τράπεζας ALPHA BANK.

Από την τράπεζα δεν υπάρχει επίσημη τοποθέτηση όμως το ρεπορτάζ μας αναφέρει τα εξής…
Ψάξαμε να βρούμε την ταξιδιωτική εταιρεία στην οποία και έχει κλειστεί το ταξίδι: είναι η ROVIA.COM. Eίναι η εταιρεία η ταξιδιωτική η οποία φέρεται να προσπαθεί να εισπράξει από τον αναγνώστη το χρηματικό ποσό. Η εταιρεία άμεσα και γρήγορα προσφέρθηκε να βοηθήσει, έκανε έλεγχο στα αρχεία της και μας απάντησε επίσημα.
Για να κλείσει κάποιος ένα ταξίδι με την ROVIA.COM θα πρέπει να είναι μέλος της, να διαθέτει συγκεκριμένο id και να έχει κάνει εγγραφή με όλα του τα στοιχεία. Και πως ο αναγνώστης μας δεν είναι μέλος της, δεν διαθέτει id, άρα όπως μας ενημέρωσαν, κάποιος άλλος έκλεισε το ταξίδι αυτό στο όνομά του. Στα επόμενα λεπτά η εταιρεία ζητάει να συμπληρωθεί η φόρμα που έστειλαν με τα στοιχεία του αναγνώστη και σε χρόνο… μηδέν έγινε επεξεργασία των στοιχείων αυτών σε Αμερική και Αυστραλία και μας ήρθε η απάντηση.
Η εταιρεία σαφέστατα και είδε την κράτηση, είδε όμως και πως εντολέας του ταξιδιού είναι ο αναγνώστης, αφού φέρει τα στοιχεία της κάρτας του, καθώς και το 3 ψηφιο μυστικό κωδικό. Και εδώ η εταιρεία μας αναφέρει ότι δεν υπάρχει η πτήση και δεν υπάρχει email επιβεβαίωσης του ταξιδιού, καθώς και παραλαβή του εισιτηρίου.
 εταιρεία ξεκίνησε ελέγχους στα μέλη της προκειμένου να ανακαλύψει ποιός θα πετάξει σε αυτή την κράτηση. Μας ανέφερε ακόμα πώς  στα επόμενα της βήματα θα αναζητήσει σε ποιό email πήγε η επιβεβαίωση, προκειμένου να διασταυρώσει ποιός είναι ο πελάτης της που θα πραγματοποιήσει την πτήση. Σαφέστα μας είπαν από την ROVIA.COM πως αυτό είναι θέμα της ελληνικής τράπεζας να εξακριβώσει την «τρύπα» στο σύστημά της.
Η εταιρεία θα πραγματοποιήσει έλεγχο προκειμένου να επιβεβαιώσει ποιό είναι το email που έχει σταλεί για την επιβεβαιώση, θα χρειαστεί κάποιος χρόνος για αυτό.
Να σημειώσουμε ότι η εταιρεία απο το 2012 μέχρι και το 2016 παίρνει βραβεία για τις υπηρεσίες της και την εξυπηρέτηση των πελατών της.

Πηγή
loading...
 
Top