Η Huffington Post προχωρά επίσημα σε rebranding και γίνεται
“HuffPost”, με νέο λογότυπο και πλήρη ανασχεδιασμό της ψηφιακής παρουσίας της.
Η Huffington Post μετονομάζεται σε HuffPost. Η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα πολλές σημαντικές αλλαγές με στόχο την ενίσχυση του brand: επανασχεδιασμός του site, σχεδιασμός νέου λογοτύπου και επίσημη αλλαγή του ονόματος “HuffPost” σε όλες τις πλατφόρμες και όλα τα κοινωνικά δίκτυα. Πρόκειται για τη πρώτη σημαντική ανανέωση της ταυτότητας του branding και του site στη 12-χρονη ιστορία του, σηματοδοτώντας μία νέα αρχή για την εταιρία υπό τον Chief Executive Officer, Jared Grusd, και την Editor-in-Chief, Lydia Polgreen.
“H HuffPost είναι πρωτοπόρος στην ηλεκτρονική δημοσιογραφία και θα συνεχίζει να ηγείται στον χώρο των ηλεκτρονικών ειδήσεων. Οι σημερινές αλλαγές στηρίζονται στην πεποίθηση της εταιρείας για διαρκή καινοτομία” δήλωσε ο Jared Grusd, CEO της HuffPost. “Σήμερα, κάνουμε ένα αποφασιστικό βήμα προς το μέλλον μας. Το rebrand και το relaunch των προϊόντων μας συμβολίζουν την δέσμευσή μας για συνεχή ανανέωση, ώστε οι αναγνώστες μας να κρατούν επαφή με ένα κόσμο ο οποίος αλλάζει γύρω τους συνεχώς”.
Πηγή
loading...
Δημοσίευση σχολίου
Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.