ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

post-feature-image
Οι άνθρωποι που βοηθούν του άλλους όταν βρίσκονται σε κατάσταση ανάγκης, αποτελούν πρότυπο για όλους. Η ιστορία που ακολουθεί, αφορά μια φωτογράφο από το Οντάριο του Καναδά, η οποία βοήθησε έναν άντρα που βρίσκονταν σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.



Η Leslie, γνωστή και ως «The Tourist», δημοσιεύει τις περιπέτειες και τις φωτογραφίες της στο Instagram. Ανακαλύπτει συχνά εγκαταλελειμμένες περιοχές και φωτογραφίζει μέρη που φαίνονται ακατοίκητα.

Όταν πήγε για να εξερευνήσει ένα σπίτι που έμοιαζε εντελώς ερημωμένο, ήρθε αντιμέτωπη με έναν μεγαλύτερο άντρα που ονομάζονταν Lawrence, ο οποίος ζούσε εκεί μόνος του.

Η Leslie, έγραψε για την ιστορία του Lawrence στο Instagram. Συγκεκριμένα, η κοπέλα ανέβασε μια φωτογραφία του ανθρώπου μέσα στο σπίτι του, να περιτριγυρίζεται από σκουπίδια. Στη λεζάντα έγραψε: «Αυτός είναι ο Lawrence. Μένει σε ένα σπίτι που νόμιζα ότι ήταν εγκαταλελειμμένο. Τα πάντα έχουν φυτρώσει, η οροφή βουλιάζει και το εσωτερικό θα έκανε τον οποιοδήποτε να πιστεύει ότι το σπίτι είναι ακατοίκητο. Τον βρήκα στο σαλόνι. Περνάει δύσκολα, καθώς ξοδεύει τον περισσότερο από το χρόνο του εκεί μέσα. Μόνος. Έχει χάσει το δεξί του μάτι και ο καταρράκτης που έχει, έχει μολύνει και το αριστερό.»

Συνέχισε: «Όταν με είδε ξαφνικά, δεν ήταν παρά γλυκός και ευγενικός με μένα. Με άφησε ακόμη και να τραβήξω την φωτογραφία που ήθελα. Έχει μια όμορφη ψυχή και σκοπεύω να τον επισκεφθώ και πάλι. Δημοσιεύω αυτήν την φωτογραφία, με την ελπίδα ότι θα βρεθεί τουλάχιστον ένα δικό του άτομο που μπορεί να έχει χάσει την επαφή μαζί του ή απλά τον έχει ξεχάσει.»

Σε κάποια άλλη ανάρτησή της, εξήγησε πως τον επισκέφθηκε και άρχισε να τον βοηθάει: «Οι υποσχέσεις τηρούνται. Μια ενημέρωση για τον φίλο μου – έχει καλή διάθεση και είναι πολύ χαρούμενος που έχει δωμάτιο στο σπίτι του. Έχω καταφέρει να αφαιρέσω το παλιό ψυγείο, τη σόμπα και τον καταψύκτη, μαζί με πολυάριθμες σακούλες απορριμμάτων και άλλα πράγματα… Είναι παραπάνω από ευγνώμων, αλλά όχι μόνο σε μένα. Ξέρει ότι όλοι ακολουθείτε την ιστορία του.»

Είπε επίσης, ότι ο Lawrence επισκέφθηκε το γιατρό. «Αυτοί μπορεί να είναι οι τελευταίοι μήνες που έχω να περάσω με τον φίλο μου και σκοπεύω να τους καταστήσω όσο πιο άνετους και ευχάριστους γίνεται. Με πληροφόρησε για την κηδεία του και μου ζήτησε να βρίσκομαι εκεί. Μοιράστηκε κάτι μαζί μου που θα το θυμάμαι πάντα. Είπε ότι η μέρα που εμφανίστηκα, ήταν η καλύτερη ημέρα της ζωής του. Η καλύτερη μέρα της δικής μου ζωής, ήταν όταν τον γνώρισα. Μου έδωσε την ευκαιρία να κάνω κάτι για κάποιον – μια πράξη καλοσύνης χωρίς προσδοκία ανταμοιβής. Είναι μια σπάνια ευκαιρία και χαίρομαι που ήμουν σε θέση να αποδεχτώ την πρόκληση.»

Ο άνδρας μετακόμισε σε ένα σπίτι συνταξιοδότησης και η Leslie συνέχισε να τον επισκέπτεται. Δημοσιεύει τακτικά φωτογραφίες από τον φίλο της. «Δεν ήξερα που έμπαινα, εκείνη την ημέρα έκανα περιήγηση και βρέθηκα στο σπίτι που θα άλλαζε τη ζωή μου για πάντα.»

Πηγή: tonwtiko.com
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top