ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Η 34χρονη Yulia Selina από την Αγία Πετρούπολη ήθελε να γεννήσει με φυσιολογικό τοκετό το δεύτερο παιδί της. Οι γιατροί όμως σύντομα κατάλαβαν ότι το μωρό βρισκόταν σε δύσκολη στάση, έτσι αποφάσισαν ότι το καλύτερο θα ήταν να κάνουν καισαρική. Αλλά δεν ήξεραν τότε ότι αυτό παραλίγο να κοστίσει την ζωή της Yulia!
Μόλις γεννήθηκε η κόρη της, η Yulia άρχισε να αισθάνεται χειρότερα: «Η κοιλιά μου άρχισε να πρήζεται. Γινόταν όλο και μεγαλύτερη, λες και ήμουν 9 μηνών έγκυος. Κάθε κίνηση μου προκαλούσε απίστευτο πόνο.
Αρχικά νόμιζα ότι ήταν φυσιολογική αντίδραση στην επέμβαση», είπε η Yulia, «αλλά μετά δεν μπορούσα καν να καθίσω. Ο πόνος με έκανε να ουρλιάζω.» Η κατάσταση έγινε πολύ σοβαρή, αλλά οι γιατροί επέμεναν ότι ήταν φυσιολογική αντίδραση στην καισαρική.
«Κατάλαβα ότι αν περίμενα κι άλλο να με βοηθήσουν οι γιατροί, τα παιδιά μου δεν θα είχαν μητέρα», θυμάται. 24 ώρες αργότερα την πήγαν να κάνει επείγουσα επέμβαση… Οι χειρούργοι της αφαίρεσαν πάνω από 2,5 λίτρα πύον από την κοιλιά και ένα ιατρικό σεντόνι! Είχε μείνει μέσα της από την γέννηση της Dima!
 «Προσπαθώ, θέλω να συγχωρήσω και να δικαιολογήσω αυτούς που μου το έκαναν αυτό, αλλά μετά σκέφτομαι ότι η οικογένεια μου θα με έχανε για πάντα. Θέλω να το διευθετήσω με πολιτισμένο τρόπο», λέει.
Οι δικηγόροι βοηθάνε την Yulia και την οικογένεια της να κάνουν μήνυση εναντίον του νοσοκομείου για να αποτρέψουν ανάλογα περιστατικά στο μέλλον.

instabam.gr
Πηγή 
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top