ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

post-feature-image

Τα δικαστήρια με το Mega και η κατάληξή τους, το χρηματικό έπαθλο των 200.000 ευρώ και η μοιρασιά με την Ορθούλα Παπαδάκου, οι απειλές για τη ζωή της και οι συνθήκες εξαθλίωσης στη Μαλαισία...


Η νικήτρια του πρώτου «Survivor» Ευαγγελία Δερμετζόγλου αποφασίζει για πρώτη φορά ύστερα από 14 χρόνια να λύσει τη σιωπή της στο Youweekly.gr και την Τζώρτζια Συρίχα και –πιστέψτε με!– τα λέει όλα…

Μεγαλύτερη εντύπωση ωστόσο, κάνει η αποκάλυψη της για την εκμετάλλευση που δέχθηκε από την παραγωγή του ριάλι, καθώς με το μοντάζ έδειχναν έναν άλλο χαρακτήρα της, αλλά και τις απειλές που δέχθηκε για την σωματική της ακεραιότητα...
«Γιατί η παραγωγή πάτησε επάνω στην άγνοιά μου και εκμεταλλεύτηκε πολλά… Στα μοντάζ που είχε κάνει και έτσι όπως με έδειχνε, ακόμα και εγώ θύμωνα με τον εαυτό μου, προκαλούσαν τον κόσμο… Έπαιρναν τα χειρότερα δικά μου στιγμιότυπα και το κοινό έβλεπε μια σκύλα να τα χώνει… Δεν ήμουνα έτσι… » , και συνέχισε αποκαλύπτοντας στο Youweekly.gr… «Βέβαια δέχθηκα απειλές… Και γράμματα που μου έλεγαν ότι θα με σκοτώσουν. Με έπαιρναν στο σταθερό μου τηλέφωνο και τους έλεγα: «Αυτή είναι η διεύθυνσή μου αν θέλετε να με γαμ……ε και αν έχετε μεγάλα αρ….ια ελάτε, σας περιμένω με τα πόδια ανοιχτά!» Ξέρεις κάτι; Δεν φοβάμαι τίποτα, θέλω μόνο το παιδί μου να είναι καλά… Ούτε τότε που έσπασαν την Ορθούλα στο ξύλο φοβήθηκα, παρόλο που της είπαν να μου μεταφέρει ότι η επόμενη είμαι εγώ και ότι θα με σκοτώσουν, δεν ίδρωσε όμως το αυτί μου...»
Πηγή
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top