ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
post-feature-image
Η Σόφη Πασχάλη είναι μία από τις πιο μαχητικές παίκτριες που απολαμβάνουμε σχεδόν καθημερινά στο παιχνίδι επιβίωσης του Σκαι, Survivor!

Η δασκάλα της Yoga σε πρόσφατη συνέντευξή της στο περιοδικό people, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε και στον λόγο που μέχρι τώρα δεν έχει αποκτήσει παιδιά. 

Συγκεκριμένα, δήλωσε ότι «Όσο μεγαλώνω, γίνεται πιο συνειδητή η απόφαση πως δεν θέλω ένα παιδί. Αφού ξέρω τα υπέρ και τα κατά, προτιμώ να μειώσω τις πιθανότητες χωρισμού. Μόνο όταν υπάρχει μια καλή βάση στη σχέση του ζευγαριού, το παιδί την εξελίσσει. Γιατί ένα μωρό δεν διορθώνει μια σχέση. Σίγουρα υπήρξε και για μένα η καλή βάση, αλλά τότε δεν ήμουν έτοιμη και το παίρνω όλο πάνω μου. Οι επιλογές μας είμαστε εμείς».

Όσον αφορά το πως θα αντιδρούσε αν ερχόταν ξαφνικά στη ζωή της ένα παιδί απάντησε πως «Δεν νομίζω να ερχόταν ένα παιδί χωρίς να το θέλω. Τίποτα δεν έρχεται από μόνο του. Ποτέ δεν μου έλειπε ένα παιδί από τη ζωή μου. Πάντοτε έλεγα πως, για να είμαι καλά με το σύντροφό μου, πρέπει πρώτα να είμαι καλά με μένα. Τώρα που μιλάμε, βέβαια, είμαι σε μια φάση που νομίζω ότι τα έχω βρει πολύ με μένα». 
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top