ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

post-feature-image

Η γυναίκα αυτή είναι πολύ κοντά την οικογένεια Παντελίδη. Είναι απο τις γυναίκες αυτές που γνώριζαν τον Παντελή απο μικρό παιδί και την ημέρα του κακού ήταν απο τις πρώτες που βρέθηκαν κοντά στην οικογένεια.

Με ενα συγκλονιστικό είμενο απαντά σε όλους εκείνους που χαρακτηρίζουν τους θαυμαστές του αδικοχαμένου καλλιτέχνη «Ζώα» και την ίδια στιγμή μας παραθέτει εικόνες μέσα απο το σπίτι του Παντελή Παντελίδη, αναδεικνύοντας τόσο το μεγαλείο της ψυχής της μάνας αλλά και τα όσα διαδραματίστηκαν τις πρώτες ημέρες…και διαδραματίζονται καθημερινά στην γειτονιά του Παντελή στη Νέα Ιωνία.

Η Αναστασία Μαραγκουδάκη γράφει » Τα ξεσπάσματά σου μόνο πανικό δηλώνουν. Ντρέπομαι για λογαριασμό σου. ΖΩΑ. Μάλιστα. Ήμουν εκεί όταν η ΚΥΡΙΑ Αθηνα ζήτησε απο τον Φύλιο να έρθει να σε σε δεί «Πήγαινε ναδείς τι κάνει η κοπέλα πάρε και λουλούδια ή μια γλάστρα και μάθε αν χρειάζεται κάτι…»
Ήμουν εκεί όταν έλεγε » Μακάρι να γίνει καλά να μιλήσει να μας πεί τι έγινε. Αφήστε με να έχω μια ελπίδα».
Ήμουν εκεί όταν ο Φύλλιος μου έδειχνε τα ματωμένα δάχτυλά του και έλεγε «Καθάρισα τα ματάκια του απο τα χαλίκια».
Ήμουν εκεί όταν ο Νίνο Αναρωτιόταν γιατί να θέλει ο Θεός τον αδερφό κοντά του. Ήμουν εκεί όταν ο κ. Στάυρος πήγαινε τα βράδια έξω απο το κοιμητήριο να κλάψει.
Αυτά τα ΖΩΑ δεν έχουν αφήσει άνθρωπο αβοήθητο όποτε τους ζητήθηκε αλλά και χωρίς να τους ζητηθεί κάποιες φορές.
Ψιλά γράμματα αυτά για σένα κοπέλα μου.
Ήσουν εκεί να δείς πως έσκβε αυτη η μάνα το χώμα για να δει το παιδί της; ΟΧΙ. Έχεις δει πώς αγκαλιάζουμε αυτούς τους γονείς για να νιώσουμε λίγο τον Παντελή κοντά μας; ΟΧΙ.
Τα τραύματα σου θα επουλωθούν σύντομα. Κάποιοι όμως δεν ζούν… απλά αναπνεόυν. Και κάποιοι απο εμάς χάσαμε ένα κομμάτι της ψυχής μας για πάντα».

Πηγή: nassosblog
Πηγή:http://www.gegonota.eu
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top