ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
rentsi1
Διάγγελμα στον ιταλικό λαό απηύθυνε ο Ματέο Ρέντσι, μετά τα πρώτα exit polls που δείχνουν ξεκάθαρο προβάδισμα του «Όχι» στο δημοψήφισμα για την συνταγματική μεταρρύθμιση. 

Ο Ιταλός πρωθυπουργός ανέφερε:
«Πρόκειται για άλλη μια γιορτή της δημοκρατίας, μέσω της οποίας οι πολίτες επέστρεψαν στο Σύνταγμα και στους κανόνες του παιχνιδιού. Εμπρός Ιταλία, που δεν πρόκειται να μείνει στο παράθυρο, που αποφασίζει και πιστεύει στην πολιτική.
Τα συγχαρητήριά μου στο Όχι που έχει προβάδισμα, το αποτέλεσμα αυτό αποδίδει στους ηγέτες του τις ανάλογες τιμητικές διακρίσεις.
Και τώρα χρειάζεται έργο, να προωθήσουμε σοβαρές και συγκεκριμένες προτάσεις για τη μεταρρύθμιση των κανόνων του παιχνιδιού στον εκλογικό νόμο. Θέλαμε να κερδίσουμε και εγώ έχω αναλάβει την πλήρη ευθύνη για την ήττα.
Στην Ιταλία ποτέ δεν κερδίζει κανείς, αλλά ποτέ δεν έχασε και κανείς. Είμαι διαφορετικός και το λέω δυνατά, ακόμη και με τον κόμπο στο λαιμό μου. Όταν κάποιος χάνει, δεν μπορούμε να κλείνουμε τα μάτια.
Έχουμε πάει μακριά χωρίς τύψεις, επειδή έχουμε δώσει τη μάχη μας. Αυτή η πολιτική εμπειρία τελειώνει εδώ. Αύριο θα συγκεντρώσω το υπουργικό συμβούλιο και στη συνέχεια θα παραδώσω την παραίτησή μου στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας».
Επικοινωνία με Ματαρέλα
Πριν από την εξαγγελία του, ο Ματέο Ρέντσι επικοινώνησε με τον Ιταλό Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Σέρτζιο Ματαρέλα, του γνωστοποίησε τη διαφαινόμενη νίκη του «Όχι» και του ανακοίνωσε την πρόθεσή του να παραιτηθεί!
Πηγή 
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top