Με επιτυχία στέφθηκε η κεντρική εκδήλωση της 9ης Παγκόσμιας Εβδομάδας Επιχειρηματικότητας, StartingUP: Global Entrepreneurship Week 2016, παρά τις δυσκολίες μετακίνησης που υπήρχαν λόγω της επίσκεψης Ομπάμα στην Αθήνα.
Κατά γενική ομολογία, η φετινή διοργάνωση
ήταν η πλέον επιτυχημένη των τελευταίων ετών, γεγονός που επιβεβαιώθηκε
από την προσέλευση του κόσμου και τη συμμετοχή των πιο πετυχημένων
Θερμοκοιτίδων Επιχειρηματικότητας και ανερχόμενων ελληνικών startups.
Host της Παγκόσμιας Εβδομάδας Επιχειρηματικότητας ήταν και φέτος ο Ελληνικός Σύνδεσμος Νέων Επιχειρηματιών (ΕΣΥΝΕ) με
την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία εκπροσωπήθηκε από τον
κύριο Α.Περουλάκη, αναπληρωτή επικεφαλή της ελληνικής αντιπροσωπείας. Ο
κύριος Περουλάκης τόνισε την αλλαγή που παρατηρείται ως προς την
αντιμετώπιση της Καινοτομίας. Η startup οικονομία αντιμετωπίζεται πλέον
πιο θεσμικά και το Αναπτυξιακό Πακέτο "Γιούνκερ" είναι καλύτερη ένδειξη
αυτής της αλλαγής. Αφού φιλοδοξεί με νέα χρηματοδοτικά εργαλεία να δώσει
ώθηση στις νέες επιχειρήσεις και τα startups.
Με τη σειρά του ο Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Νέων Επιχειρηματιών (ΕΣΥΝΕ), Ορέστης Ματσούκας δήλωσε για το StartingUP: Global Entrepreneurship Week 2016: "Στον
Ελληνικό Σύνδεσμο Νέων Επιχειρηματιών γινόμαστε τον τελευταίο καιρό
μάρτυρες εξαιρετικών επιχειρηματικών ιδεών που εκκολάπτονται και
“βγαίνουν” σταδιακά στην αγορά και μπορούν να λειτουργήσουν ως θετικά
πρότυπα και για άλλους νέους επιχειρηματίες που αναζητούν τη δική τους
ευκαιρία. Γι'αυτό ήταν πολύ θετικό που σήμερα για πρώτη φορά, incubators
και startups συμμετείχαν σε μία κοινή δράση για την καινοτομία και την
επιχειρηματικότητα με πρωτοβουλία του ΕΣΥΝΕ και είχαν την δυνατότητα να
προβάλουν τα απτά αποτελέσματα των δράσεών τους."
Ο στόχος της εκδήλωσης ήταν άλλωστε να
ενημερωθεί το αθηναϊκό κοινό για την πορεία της καινοτομίας στην Ελλάδα
και τη συμβολή της στην ανάπτυξη και την προώθηση της
επιχειρηματικότητας. Μέσα από ένα πολύ ζωντανό και διαδραστικό event τα
σημαντικότερα ελληνικά incubators (Θερμοκοιτίδες Επιχειρηματικότητας)
είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις δράσεις και τους στόχους τους για
τα επόμενα χρόνια. Στην εκδήλωση συμμετείχαν τα incubators: Solidarity Mission, Bluegrowth, Orange Grove, Innovathens, Egg – enter•grow•go, Aephoria, ACEin και Innovvoice.
Ενώ, είχαν την ευκαιρία να παρουσιαστούν για πρώτη φορά στο κοινό τα startups: Break the couch, Instayacht, Vitabroad, Ex Machina, Ingredio,Cyclefi, Hea lthy Club και Meli BeesWax Beauty Creams and Oils.
Αυτό που αναδείχτηκε μέσα από το διάλογο
μεταξύ incubators και startup είναι το μεγάλος όφελος που μπορεί να
αποκομίσει ένα startup στα πρώτα του βήματα από την φιλοξενία του σε μία
Θερμοκοιτίδα Επιχειρηματικότητας.
Ενδιαφέρουσες όμως απόψεις ακούστηκαν και για την εκπαίδευση σε ένα από τα παράλληλα event του StartingUP: Global Entrepreneurship Week 2016.
Χαρακτηριστικά ο Αντώνης Λιβιεράτος (Πανεπιστήμιο Αθηνών) και ο Θάνος
Δήμας (BCA College) συζήτησαν για την μεταστροφή που παρατηρείται τα
τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση στην Ελλάδα ως προς την ενεργή
διασύνδεσή της με την αγορά και την επιχειρηματικότητα. Νέα προγράμματα
σπουδών περισσότερο προσαρμοσμένα στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς
καταρτίζονται κάθε χρόνο, ενώ η διαρκής εκπαίδευση έμπειρων στελεχών
επεκτείνει τον ρολό της εκπαίδευσης πέρα από τα κλασσικά προπτυχιακά και
μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών.
Παράλληλα, δόθηκε η ευκαιρία στους
συμμετέχοντες startuppers, αλλά και στους επίδοξους, να μάθουν τα
"μυστικά" του branding σε ένα σύντομο workshop του Μιχάλη Κόκκινου,
Business Development & Sales Director FindUP.gr.
Ο κύριος Κόκκινος τόνισε την έλλειψη τεχνογνωσίας στο θέμα branding
τόσο για τις startup επιχειρήσεις, όσο και ευρύτερα στις νέες
επιχειρήσεις και βοήθησε τους συμμετέχοντες να ανακαλύψουν το πως
γίνεται ένα πετυχημένο branding.
Το StartingUP: Global Entrepreneurship Week 2016 αποτέλεσε το εναρκτήριο event του StartingUp Roadshow – 1ο Roadshow Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας,
μία μη-κερδοσκοπική δράση που στηρίζεται ενεργά από την Ευρωπαϊκή
Επιτροπή και έχει προγραμματιστεί να "περάσει" από περισσότερες 20
πόλεις της ελληνικής περιφέρειας. Επόμενοι σταθμοί του StartingUP, η
Τρίπολη (29 Νοεμβρίου) και η Καλαμάτα (30 Νοεμβρίου).
Πληροφορίες: startingup.eu/ roadshow - 211 4098984
loading...
Δημοσίευση σχολίου
Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.