ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

post-feature-image

Η νεαρή Κατερίνα Πετρίδου είναι ένα κορίτσι 23 ετών με καταγωγή απο τον Εύοσμο της Θεσσαλονίκης.

Απο μικρό παιδί ψαχνόταν με την μουσική και σε μικρή ηλιία κατάφερε να ακολουθήσει το όνειρό της και να κατέβει στην Αθήνα για να παίξει μουσική. Δυστυχώς όμως τα χαστούκια ήταν πολλά. Χάνει τον πατέρα της απο Καρκίνο και έναμιση χρόνο μετά την κάθοδό της στην πρωτεύουσα σε γενικές εξετάσεις διαπιστώνει πώς έχει και εκείνη την αρρώστια σε πολλά σημεία. Ήταν μόλις 21. Η ίδια χθές αποκάλυψε στο Facebook για πρώτη φορά την περιπέτειά της και μας έκοψε τα πόδια με την περιγραφή της. Έστειλε ωστόσο ένα πολύ σημαντικό μηνυμα στα παιδιά που αντιμετωπίζουν τον καρκίνο. Διαβάστε την…

«ΔΕΝ ΝΤΡΕΠOΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΛYΠΑΣΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.
«ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΡΚΙΝΟ ΟΧΙ ΣΕ ΠΡΟΧΩΡΙΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ ΑΛΛΑ ΕΙΧΑ ΟΓΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ. ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΜΟΥ ΟΡΙΖΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΟΥ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟΥ ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΑΝ ΘΑ ΖΗΣΩ Η ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ Η ΛΙΓΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΑΝΕ. ΔΕΝ ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΑΥΤΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ , ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΕ ΚΑΙ ΜΕ ΦΟΒΙΖΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΑΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΣΤΑΘΩ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ. ΚΑΘΩΣ ΠΗΓΑΙΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΑΨΩ , ΝΑ ΜΗΝ ΛΥΓΙΣΩ ΝΑ ΦΑΝΩ ΔΥΝΑΤΗ ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠ» ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ. ΚΑΘΩΣ ΟΜΩΣ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΕ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΥΣΕ ΜΕ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΑΣ ΕΣΦΑΖΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΑΣ ΜΟΥ ΕΦΕΥΓΑΝ ΔΑΚΡΥΑ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ , ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΟΥΡΛΙΑΞΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΝΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙ Ο ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΥΝΑΤΗ. ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΑ 23 ΜΟΥ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΙΩΘΩ ΠΟΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΑΙΜΟΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΤΟ ΝΙΚΗΣΑ ΔΕΝ ΜΕ ΝΙΚΗΣΕ ΑΥΤΟ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΕΨΑ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΑ ΤΗΝ ΜΑΧΗ».
 
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top