ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
post-feature-image
8 μήνες μετά το τραοχαίο που κόστισε την ζωή του Παντελή Παντελίδη, η Μίνα Αρναούτη αποφάσισε να δώσει συνέντευξη στο «Πρώτο Θέμα» και να αποκαλύψει την δική της αλήθεια για εκείνο το πρωινό, αλλά και όσα συνέβησαν το προηγούμενο βράδυ. Η ίδια αγανακτησμένη πια για όλα αυτά που ακούγοντας θέλει να βάλει τα πράγματα στη θέση τους…

«Τι να σου πω για τότε: Πριν από το τροχαίο είχαμε βγει έξω να διασκεδάσουμε«, λέει και προσθέτει: «Το κακό όμως έγινε. Εγώ είχα τις αισθήσεις μου μετά το συμβάν, αλλά θυμάμαι αμυδρά τις εικόνες. Εκείνη την ώρα ήμουν τόσο παγωμένη που δεν ένιωθα καθόλου πόνο. Δεν είχα καταλάβει καν πού είχα τραυματιστεί. Θυμάμαι τους διασώστες και τους πυροσβέστες που έρχονται από πάνω μου και τους ρωτούσα συνέχεια, με όση δύναμη είχα στη φωνή, αν είναι καλά ο Παντελής, αν έπαθα τίποτα και μάλιστα αυτό το έχουν καταθέσει και οι ίδιοι!»

«Όταν με έβαλαν στο χειρουργείο άρχισε ο Γολγοθάς μου! Το ένα χειρουργείο ακολούθησε το άλλο, ενώ στο πλευρό μου ηταν και είναι πάντα η μητέρα μου, η οποία παράτησε την ζωή της, τις υποχρεώσεις της και ήταν επί 5 μήνες κάθε μέρα στο νοσοκομείο, σε μία άγνωστη πόλη για εκείνη, χωρίς κανέναν φίλο ή συγγενή!» και συμπληρώνει…: «Ένα μήνα περίπου μετά το δυστύχημα ήρθε ο Τριαντάφυλλος Παντελίδης στο νοσοκομείο, ο οποίος γνώριζε πως καθόμουν στο πίσω κάθισμα, αλλά δεν ήξερε από ποια πλευρά, ρωτώντας την μητέρα μου να μάθει αν είχα τραυματιστεί, πού ακριβώς είχα τραυματιστεί, όπως επίσης για το συμβάν και την υγεία μου! Αυτό ήταν…. Μία φορά μόνο και ποτέ ξανά!»
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top