Με «σημαιοφόρο» το νέο παπί Super Cub 50 παρέλασε η ομάδα της Honda στο 44ο Tokyo Motor Show και «παραστάτες» τις 2 παραλλαγές του νέου GROM 50 Scrambler, του γνωστού «μπόμπου»…
Το Σούπερ Παπί (Super Cub) είναι ένας υπερσύγχρονος «κλώνος» του θρυλικού «παπιού» C-50 Cub που πρωτοκυκλοφόρησε το 1958 και συνέβαλε με τις πωλήσεις του να γίνει η Honda ο κολοσσός που είναι στις μέρες μας.
Το νέο «παπί» μιμείται ακόμη και το χρώμα που πρωτοβάφτηκε το μοντέλο του 1958 και είχε παρουσιάσει τότε ο ίδιος ο Soihiro Honda.
Το ψηφιακό πολυόργανο στην καρδιά του αναλογικού ταχύμετρου (όριο 60km/h) παντρεύει αρμονικά το παρελθόν με την σημερινή τεχνολογία.
Ωστόσο, ο νέος «μπόμπος» ή «Ζετάκι», όπως είναι καταγεγραμμένα στις αναμνήσεις μας, το GROM 50 Scrambler φοράει μπρός-πίσω δισκόφρενα και έχει συμπλέκτη.
Επίσης, μονόσελο, ανεστραμμένο πιρούνι, νέο ρεζερβουάρ και κοντή εξάτμιση είναι κοινά και στις δύο εκδόσεις του. Ο στρογγυλός προβολέας τους παραπέμπει σε Z50J και σε Monkey. Ποιες είναι όμως οι διαφορές τους;
Το GROM 50 Scrambler Concept One ξεχωρίζει από τα number plates, τους καθρέφτες στα άκρα του τιμονιού και τα πιο χωμάτινα λάστιχα. Αντίθετα με το νέο Super Cub, στο GROM 1 το καλοσχεδιασμένο ψηφιακό πολυόργανο συνδυάζει αναλογικό στροφόμετρο και ψηφιακό ταχύμετρο.
Ανάμικτες αναμνήσεις και συναισθήματα. Χαρά και νοσταλγία. Οι πρώτες βόλτες, οι πρώτες τούμπες, οι πρώτες σούζες… Οι λιλιπούτειοι φίλοι μας από το παρελθόν ξαναέρχονται για να ονειρευτούμε. Αν η Honda αρχίσει την παραγωγή τους ίσως ξαναδούμε πολλά SUPERπαπιά και GROMάκια, όπως τον «παλιό, καλό καρό»…
Για να γιορτάσει τα 50 χρόνια της η Honda παρουσίασε το 2008 ένα ηλεκτροκίνητο «παπί», το EV-Cub, το οποίο δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή.
Αν η Honda κυκλοφορήσει το Super Cub στις αγορές με μεγαλύτερους κινητήρες (όπως του Innova ή του Supra) προβλέπεται να ξαναγίνει η μόδα της Νέας Εποχής.
Θανάσης Χούντρας
loading...
Δημοσίευση σχολίου
Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.