ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Πρωταγωνιστής της ιστορίας μας ο 54χρονος Σιντνεϊ Ουέλινγκτον από τη Μεγάλη Βρετανία και η ασυνήθιστη ανατομία του. Ο άνδρας αυτός λοιπόν δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε πως διαθέτει ένα εντελώς φυσικό... γυναικείο στήθoς!

"Αποφάσισα να υιοθετήσω έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής και είπα να ξεκινήσω να πίνω γάλα σόγιας. Εμπιστεύθηκα λοιπόν μια τοπική επιχείρηση. Στην αρχή όλα ήταν φυσιολογικά αλλά μετά από 3 μήνες παρατήρησα κάποιες αλλαγές στο σώμα μου. Το στήθoς μου άρχισε να μεγαλώνει και οι pώγες μου γινόνταν όλο και πιο μυτερές. " υποστηρίζει αρχικά ο άτυχος άντρας.

Το κακό όμως δεν έιχε τελειώσει σε αυτό: "Αυτό δεν ήταν το μόνο αρνητικό. Το πεός μου άρχισε να συρρικνώνεται και δεν ήξερα το λόγο! Σταδιακά άρχισα να μεταμορφώνομαι σε γυναίκα! Είμαι σίγουρος πως το γάλα περιείχε ορμόνες και θα κινηθώ δικαστικά καθώς μου κατέστρεψαν τη ζωή"!
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top