ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Την γιορτή της έχει σήμερα η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου και από το πρωί το “Σπίτι μου σπιτάκι μου” φόρεσε τα γιορτινά του. Η παρουσιάστρια του Alpha βρέθηκε στην εκπομπή φορώντας ένα
κοντό λευκό φόρεμα και ευχήθηκε “Χρόνια Πολλά” σε όλους όσους γιορτάζουν σήμερα... Και δέχτηκε μια μεγάλη έκπληξη...

Ένα μεγάλο μπουκέτο με λουλούδια έκανε την οικοδέσποινα της εκπομπής να συγκινηθεί και να χαρεί πολύ, ενώ ακολούθησαν οι ευχές των συναδέλφων της και η τούρτα που ετοίμασαν για εκείνη. Η Κωνσταντίνα μάλιστα φωτογραφήθηκε αγκαλιά με τα λουλούδια της και έστειλε την αγάπη της και ένα μεγάλο “ευχαριστώ” σε όσους την θυμήθηκαν σήμερα...
Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Σπίτι Μου Σπιτάκι Μου (@spitispitaki) στις

Ένα βίντεο που δημοσίευσε ο χρήστης Σπίτι Μου Σπιτάκι Μου (@spitispitaki) στις

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Konstantina Spyropoulou🐚🐠🐬 (@konstantinaspyropoulou) στις
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top