ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Αποτελεί μια από τις πιο παράξενες ιατρικές και ανατομικές
περιπτώσεις όλων των εποχών και σας την είχε παρουσιάσει το Gegonota.

Η γυναίκα με τα δύο αιδοία λοιπόν, η 31χρονη Faye Wilkins λοιπόν, μετά από 6 αποτυχημένες προσπάθειες κατάφερε να γίνει μητέρα!
pregnant woman
"Όταν ήμουν 13 ετών είχα κάνει μια εγχείρηση στο έντερό μου και οι γιατροί τότε είχαν εντοπίσει κάτι περίεργο. Στα 16 μετά από μια επίσκεψη ρουτίνας σε γυναικολόγο ανακαλύψαμε πως κάτι δεν πάει καλά με το αναπαραγωγικό μου σύστημα. Για να πω την αλήθεια σοκαρίστηκα και ήμουν φρικαρισμένη έως ότου τη στιγμή που γνώρισα την γυναίκα που δεν είχε κανένα!" απαντά στο πότε έμαθε πως έχει δύο αιδοία και ποια ήταν η αντίδραση της έπειτα. 
336525EB00000578-3551364-Faye_Wilkins_31_from_Plymouth_was_diagnosed_with_a_rare_conditio-m-20_1461229703681
"Γέννησα με καισαρική και δεν υπήρχε κανένα απολύτως πρόβλημα" ήταν η απάντησή της στις ερωτήσεις για την εγκυμοσύνη και τη γέννα ενώ τόνισε πως "η σεξουαλική μου ζωή είναι απολύτως φυσιολογική, αλλά καμιά φορά πονάω. Αυτό εξαρτάται από το ποιο αιδοίο διεγείρεται. Για παράδειγμα, αυτό που βρίσκεται στα αριστερά είναι μικρότερο και λογικό είναι να υπάρχει μεγαλύτερος πόνος κατά τη διάρκεια της διείσδυσης" σε σχετικές απορίες.
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top