ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

Είναι δύσκολο να μην δακρύσει κανείς όταν κοιτά τις στοργικές εικονογραφήσεις του Curtis Wiklund. Ο φωτογράφος γάμων με έδρα το Michigan ζωγράφιζε κάθε μέρα για έναν ολόκληρο χρόνο ώστε να τεκμηριώσει τη ζωή του με την αγαπημένη του γυναίκα Jordin.

Ο Wiklund εμπνεύστηκε από την Jordin που έκανε το δικό της φωτογραφικό project των 365 ημερών . «Κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου, πολλοί άνθρωποι μας είπαν πως νιώθουν σαν να μας ξέρουν καλύτερα μέσα από τα σχέδια αυτά, σαν να μπορούσαν να ρίξουν μια ματιά στην προσωπική μας ζωή.» γράφει ο ίδιος στη ιστοσελίδα του.

Είτε πλένουν τα δόντια τους μαζί, είτε παίρνουν θετικά αποτελέσματα από τεστ εγκυμοσύνης, ο σύζυγος  απεικονίζει κάθε κατάσταση με ζεστασιά και τρυφερότητα. Είναι μια ωραία υπενθύμιση πως υπάρχει πάντα χώρος για ρομαντισμό στην καθημερινότητα.

Υ.Γ. Ο φωτογράφος εργάζεται για την έκδοση ενός βιβλίου με τα σκίτσα του. Μπορείτε να δείτε και να μάθετε περισσότερα στη σελίδα του.

1# Την αγαπώ τόσο πολύ

I Love Her So Much

2# Είμαστε έγκυος

We’re Pregnant

3# Γελάσαμε πολύ σήμερα

Did A Lot Of Laughing Today

4# Γυαλιά του snowboard και κρεμμύδια

Snowboard Goggles And Onions

5# Το αποκοιμισμένο μου κορίτσι

My Sleepy Girl

6# Ξύσιμο της πλάτης σαν ηρεμιστικό

Back-Scratching As A Sedative

7# Όταν η γυναίκα μου λείπει εκτός πόλης ξεχνάω να φάω και να κοιμηθώ

When My Wife Is Out Of Town, I Forget To Eat Or Sleep

8# Μου διάβασε, έπαιξα κιθάρα για λίγο και μετά ζωγράφισα μια εικόνα

She Read To Me, I Played Guitar For A While, And Then I Drew A Picture

9# Είσαι ακόμη η Βαλεντίνα μου

You’re Still My Valentine

10# Ανόητος καβγάς

Dumb Fight

11# Περίοδος κρυώματος

Cold Season

12# Τι να ζωγραφίσω; Εμάς

- What Should I Draw?  - Us

13# Ακόμη μαθαίνω κάτι καινούριο για τη γυναίκα μου καθημερινά

I Still Learn Something New About My Wife Every Day

14# Βραδινή ρουτίνα

Night Time Routine

15# Μετά το μπάνιο-πριν τη λακ μαλλιών

Post-Shower, Pre-Hairspray

16# Κάποιο μέρος που θα ήθελα να είμαι

Some Place I’d Like To Be

17# Το ταξίδι μας στο σπίτι μετά τα ΙΚΕΑ

Our Trip Home From Ikea

18# Η γυναίκα μου βλέποντας την τελευταία σεζόν από το Castle Today

My Wife Watched The Season Finale Of Castle Today

19# Σχεδόν τα γενέθλιά μου

Almost My Birthday!

20# Το δέντρο μας

Our Tree

21# Σκαρφαλώνοντας στον μπαμπά

Climbing Mr. Daddy

22# Γεννημένος για να κολυμπά

Born To Swim

23# Μμμμ, φορώντας μπουφάν

Mmmm, Wearing Layers

24# Κάνοντας προϋπολογισμό

Budgeting
loading...
 
Top