ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

Σε πεδίο μάχης έχει μετατραπεί τα τελευταία λεπτά το Σύνταγμα με ομάδες αναρχικών να επιτίθονται με «βροχή» από βόμβες μολότοφ στις δυνάμεις των ΜΑΤ που απαντούν με εκτεταμένη χρήση χημικών και δακρυγόνων με σκοπό να τους «αποκρούσουν».

Την ίδια στιγμή ο μεγάλος όγκος της διαδήλωσης έχει αρχίσει και  οπισθοχωρεί προς την πίσω πλευρά της Αμαλίας, ώστε, να μην επηρεαστούν από την δράση των χημικών.

Όλα ξεκίνησαν, όταν σύμφωνα με πληροφορίες, η ομάδα των αναρχικών που αριθμεί περίπου 1500 άτομα εκτόξευσε δεκάδες βόμβες μολότοφ προς τα ΜΑΤ που βρισκόντουσαν στην αριστερή πλευρά της βουλής και συγκεκριμένα στην ράμπα που οδηγεί στο περιστύλιο.

Στη συνέχεια διασκοσπίστηκαν στην κάτω πλευρά της πλατείας Συντάγματος ενώ ένα άλλο κομμάτι «έφυγε» προς την οδό Πανεπιστημίου. Αυτή τη στιγμή οι δυνάμεις των ΜΑΤ προσπαθούν, κυρίως με την χρήση χημικών, να περιορίσουν την δράση τους.

epis13
epis12epis11epis10epis9epis8epis7epis6epis5epis4epis3epis2epis1
loading...
 
Top