ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

Οι πωλήσεις προφυλακτικών αυξομειώνονται εποχιακά, με το μεγαλύτερο ποσοστό των πωλήσεων να συγκεντρώνεται στο καλοκαίρι και τον χειμώνα...
Ή, όπως δηλώνει μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες, μπορεί να φταίει και ο Δεκέμβριος μια που τα στοιχεία δείχνουν ότι αυτοί οι δύο μήνες, ανεξαρτήτως θερμοκρασίας είναι οι πιο καυτοί και ερωτικοί μήνες του χρόνου.
Ας εξετάσουμε τα γεγονότα με... «γυμνό» μάτι.
Είναι Ιούνιος, οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν, τα ρούχα συρρικνώνονται και η λίμπιντο βρίσκεται στα καλύτερά της. Αλλά η ζέστη δεν είναι ο μόνος λόγος για αυτό, μια που έρευνες δείχνουν ότι το ανθρώπινο ενδιαφέρον για γνωριμίες, συνεύρεση και σεξ ακολουθεί ετήσιους κύκλους, κάνοντας μια καμπή την άνοιξη και το φθινόπωρο, ενώ κορυφώνεται το καλοκαίρι και τον χειμώνα, ειδικότερα μάλιστα κατά τους μήνες του Ιουνίου και του Δεκεμβρίου. Τα στοιχεία δηλώνουν:
  • Στατιστικές γεννήσεων παρουσιάζουν αυξημένο αριθμό συλλήψεων το καλοκαίρι και τον χειμώνα σε σύγκριση με την άνοιξη και το φθινόπωρο.
  • Οι πωλήσεις προφυλακτικών αυξομειώνονται εποχιακά, με το μεγαλύτερο ποσοστό των πωλήσεων να συγκεντρώνεται στο καλοκαίρι και τον χειμώνα.
  • Οι έρευνες της εποχής που επιλέγεται για την πρώτη ερωτική συνεύρεση των νέων παρουσιάζει δύο εποχιακές κορυφώσεις, μία τον Μάιο/Ιούνιο, την άλλη τον Δεκέμβριο.
  • Τα σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα επίσης παρουσιάζουν κυκλικές αποκλείσεις, καθώς οι περισσότερες διαγνώσεις γίνονται το καλοκαίρι και την εποχή των Χριστουγέννων.
Καλό καλοκαίρι και καλά Χριστούγεννα!
Σε αυτά τα στοιχεία έρχεται να προστεθεί και μία νέα μελέτη της σεξουαλικής εποχικότητας που χρησιμοποίησε μια νέα και καινοτόμο μέθοδο – συνέκρινε τις αναζητήσεις λέξεων –κλειδιών που σχετίζονται ή όχι με το σεξ στην μηχανή αναζήτησης της Google. Οι καθηγητές Ψυχολογίας Patrick και Charlotte Markey ανέλυσαν εκατομμύρια αναζητήσεις Google από το 2006 έως το 2011. Λέξεις – κλειδιά που σχετίζονταν με το σεξ ήταν «ραντεβού, πορνογραφία, υπηρεσίες σεξ», ενώ άλλες λέξεις – κλειδιά ήταν από «κατοικίδια», μέχρι «αυτοκίνητο».
Ποια ήταν τα αποτελέσματα; Οι αναζητήσεις των δεύτερων παρέμεναν σταθερές καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, αλλά οι πρώτες παρουσίαζαν σημαντική άνοδο κατά τους μήνες του καλοκαιριού και του χειμώνα, ενώ μειώνονταν την άνοιξη και το φθινόπωρο.
Τι κρύβεται από πίσω;
Τα αποτελέσματα της έρευνας δεν καθιστούν σαφή τα αίτια αυτής της εποχικότητας. Κάποιοι ερευνητές εικάζουν ότι μπορεί να σχετίζεται με το ημερολόγιο εργασίας, καθώς τα Χριστούγεννα, η Πρωτοχρονιά, το καλοκαίρι είναι διαστήματα όπου οι άνθρωποι κάνουν διακοπές, δεν εργάζονται, άρα έχουν και περισσότερη όρεξη και χρόνο για να συναντηθούν και να κοινωνικοποιηθούν. Άλλοι ερευνητές πάλι υποστηρίζουν ότι ο ανθρώπινος σεξουαλικός κύκλος μπορεί να οφείλεται σε ήπιες εποχιακές μεταβολές των σεξουαλικών ορμονών.
Υπάρχει όμως και μία ακόμη εξήγηση: ίσως όλο αυτό να αντανακλά την συγγένειά μας με τα υπόλοιπα θηλαστικά ζώα.
Μια βασική διαφορά μεταξύ ανθρώπων και λοιπών θηλαστικών είναι ότι οι γυναίκες έχουν κύκλους έμμηνου ρύσης, ενώ τα σκυλιά, οι γάτες και άλλα θηλαστικά έχουν «οίστρο» και παραμένουν σεξουαλικά αδρανή κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια του χρόνου, σε αντίθεση με τον άνθρωπο που είναι ενεργός όλη τη χρονιά. Ίσως λοιπόν αυτή η τάση δύο φορές ετησίως να αντικατοπτρίζει ένα είδος «ανθρώπινου οίστρου». Κανένας δεν μπορεί να γνωρίζει στα σίγουρα. Το μόνο βέβαιο είναι ότι και αυτός ο Ιούνιος προβλέπεται άκρως ερωτικός!
Πηγή: k-mag
loading...
 
Top