«μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο». Εχει
πάνω από 3 εκατ. ακολούθους στο Ιnstagram, σχεδόν όσους και ο Ομπάμα.
Ωστόσο, κερδίζει 16 φορές τον μισθό του Αμερικανού Προέδρου. Το
επάγγελμά της; Είναι ωραία.
Αποτελεί φαινόμενο μιας ολόκληρης εποχής και το πορτρέτο της φιγουράρει σε όλα τα ΜΜΕ του κόσμου. Πριν από δύο χρόνια δημιούργησε το μπλογκ «The Blond Salad» και είχε 1 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα. Σε ηλικία 27 ετών, η Κιάρα Φεράνι συνεργάζεται με μεγάλες μάρκες, όπως Dior, Mango, Guess, και είναι μέλος της κριτικής επιτροπής στη Louis Vuitton. Το περιοδικό Fashionista την εξέλεξε τον περασμένο Φεβρουάριο ως την μπλόγκερ με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο.
Το ταλέντο της είναι ότι έχει ένα λεπτό γούστο και καλό ένστικτο. Εχει,
επίσης, μια μοναδική ικανότητα να σκηνοθετεί μια ζωή τέλεια, φτιαγμένη
από μόδα, πλά
κα και πολυτέλεια. Η επιρροή της είναι τόσο μεγάλη που μια ομάδα ερευνητών του Χάρβαρντ δημοσίευσε μια μελέτη στην οποία η περίπτωσή της διερευνάται ως μοναδικό φαινόμενο.
«Αυτό είναι το πρώτο ανεξάρτητο μπλογκ, το οποίο δημιουργήθηκε για να απαντήσει σε μια προσωπική ανάγκη για επικοινωνία και διαπροσωπικές σχέσεις... Ονομάζεται Γαλάζια Σαλάτα γιατί συγκεντρώνει όλα τα στοιχεία που με χαρακτηρίζουν: μόδα, φωτογραφία, ταξίδια και λάιφ στάιλ».
Ετσι σχολίαζε το 2009, στο πρώτο της ποστ, η Κιάρα Φεράνι το ξεκίνημα της περιπέτειάς της στο ίντερνετ. Εκείνη τη χρονιά ο αριθμός των χρηστών στο Facebook ανέβηκε από 150 σε 350 εκατομμύρια και έγινε το μεγάλο μπαμ στα social media.
Στα 21 της χρόνια ήταν από τους πρώτους που ανέβασε προσωπικές της
φωτογραφίες. Κατάγεται από την Κρεμόνα, σπουδάζει Νομική και ζει στο
Μιλάνο. Το 2011 ήταν ήδη γνωστή στους κύκλους της μόδας για το
ανεπανάληπτο street style που προωθούσε και το New York Magazine της
έκανε αφιέρωμα. «Μια βόλτα στο μπλογκ της είναι το ίδιο ελκυστική όσο
μια βόλτα για ψώνια στην Madison Avenue», έγραφε.
Ετσι ξεκινάει μια τεράστια επιχείρηση, αφού όλες οι μάρκες θέλουν να τις διαφημίσει. Λαμβάνει εκατοντάδες πακέτα με δώρα και η Nike της προτείνει να κάνει φωτογράφιση με αθλητικά ρούχα. Μια μόνο φωτογραφία της στο Ιnstagram της φέρνει έσοδα 5.000 ευρώ. Το 2012 φτάνει στις 11.000 φωτό και στα 9 εκατομμύρια δολάρια κέρδος.
Το μπλογκ της Ιταλίδας έχει γίνει σήμερα μια πραγματική επιχείρηση.
Εγινε σάιτ και εργαζόμενοι ανεβάζουν πλέον ειδήσεις και φωτό. Η ίδια
έχει αναλάβει το μάρκετινγκ του σάιτ της και το διαφημίζει καλύτερα από
όλους. Το κόνσεπτ παραμένει το ίδιο, μια μείξη της προσωπικής και
δημόσιας ζωής της. Δείχνει τον πρώην της Riccardo Pozzoli, ο οποίος
εκτελεί χρέη μάνατζερ στην εταιρεία, δείχνει και τον νυν της, Andrew
Arthur, φωτογράφο στο σάιτ της. Δείχνει επίσης τη μητέρα της, με την
οποία περπατάει στους δρόμους του Μιλάνου, ντυμένες total look Luis
Vuitton και οι δύο.
Η Κιάρα μένει πλέον στο Λος Αντζελες και γυρίζει τον κόσμο. Πολλοί γελούν με το πορτρέτο της, αλλά η πανέξυπνη Ιταλίδα γελάει τελευταία.
Αποτελεί φαινόμενο μιας ολόκληρης εποχής και το πορτρέτο της φιγουράρει σε όλα τα ΜΜΕ του κόσμου. Πριν από δύο χρόνια δημιούργησε το μπλογκ «The Blond Salad» και είχε 1 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα. Σε ηλικία 27 ετών, η Κιάρα Φεράνι συνεργάζεται με μεγάλες μάρκες, όπως Dior, Mango, Guess, και είναι μέλος της κριτικής επιτροπής στη Louis Vuitton. Το περιοδικό Fashionista την εξέλεξε τον περασμένο Φεβρουάριο ως την μπλόγκερ με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο.
κα και πολυτέλεια. Η επιρροή της είναι τόσο μεγάλη που μια ομάδα ερευνητών του Χάρβαρντ δημοσίευσε μια μελέτη στην οποία η περίπτωσή της διερευνάται ως μοναδικό φαινόμενο.
«Αυτό είναι το πρώτο ανεξάρτητο μπλογκ, το οποίο δημιουργήθηκε για να απαντήσει σε μια προσωπική ανάγκη για επικοινωνία και διαπροσωπικές σχέσεις... Ονομάζεται Γαλάζια Σαλάτα γιατί συγκεντρώνει όλα τα στοιχεία που με χαρακτηρίζουν: μόδα, φωτογραφία, ταξίδια και λάιφ στάιλ».
Ετσι σχολίαζε το 2009, στο πρώτο της ποστ, η Κιάρα Φεράνι το ξεκίνημα της περιπέτειάς της στο ίντερνετ. Εκείνη τη χρονιά ο αριθμός των χρηστών στο Facebook ανέβηκε από 150 σε 350 εκατομμύρια και έγινε το μεγάλο μπαμ στα social media.
Ετσι ξεκινάει μια τεράστια επιχείρηση, αφού όλες οι μάρκες θέλουν να τις διαφημίσει. Λαμβάνει εκατοντάδες πακέτα με δώρα και η Nike της προτείνει να κάνει φωτογράφιση με αθλητικά ρούχα. Μια μόνο φωτογραφία της στο Ιnstagram της φέρνει έσοδα 5.000 ευρώ. Το 2012 φτάνει στις 11.000 φωτό και στα 9 εκατομμύρια δολάρια κέρδος.
Η Κιάρα μένει πλέον στο Λος Αντζελες και γυρίζει τον κόσμο. Πολλοί γελούν με το πορτρέτο της, αλλά η πανέξυπνη Ιταλίδα γελάει τελευταία.
loading...