ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Ραδιοφωνική παραγωγός για παραπάνω από δύο δεκαετίες, η δημοφιλέστερη DJ στην Ελλάδα, η φωνή των πιο επιτυχημένων ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σποτ, που… εξάπτει και προκαλεί ανατριχίλα στην ανδρική φαντασίωση!

Η Μάγκυ Χαραλαμπίδου μίλησε στο YOU και στην Τζώρτζια Συρίχα για όλα…
“Μaggie’s touch” λέγεται η καθημερινή ραδιοφωνική εκπομπή 8-10 το βράδυ στο “Nitro” που τα “σπάει” με τη θετική της ενέργεια εκπέμποντας αισιοδοξία και χαρά, και τίποτα καθώς φαίνεται δεν είναι τυχαίο σε αυτή την ζωή. “Το άγγιγμα της Μάγκυ”, το βλέμμα της ακόμα και σήμερα πολλά χρόνια μετά την πρώτη μας γνωριμία είναι το ίδιο γοητευτικό και sexy, όπως όταν την πρωτοείδα…

Μήπως το “Μaggie’s touch” είναι τελικά και “magic touch”;
Το άγγιγμα το δικό μου στους ακροατές και των ακροατών μου σ” εμένα είναι μια πλατφόρμα επικοινωνίας, κάτι σαν το σεξ. Και οδηγεί πάντα σε οργασμό και αποκορύφωση.

Οι ακροατές σου σε λατρεύουν! Εκατοντάδες είναι τα μηνύματα και οι εκδηλώσεις αγάπης… Πώς νιώθεις γι” αυτό;
ΜΑΓ{Κ}ΙΚΑ! Χαχα! Είναι μια σχέση αμφίδρομη. Και εγώ τους λατρεύω! Παίρνω απίστευτη ενέργεια. Είναι οι δύο αγαπημένες ώρες της μέρας. Χωρίς καμιά υπερβολή είναι ο πιο γλυκός εθισμός της ζωής μου!

Υπάρχουν ακραίες εκδηλώσεις θαυμασμού;
Όμορφες ναι, ακραίες όχι! Όλοι οι φίλοι μου ακροατές -γιατί έτσι τους νιώθω, και όχι τυχαία- πάντα έχουν να μου πουν μια ευχάριστη ιστορία που αφορά σε κάτι που έχουν βιώσει και έχει σχέση με μια μαγική ατάκα που πέταξα στον αέρα και τους επηρέασε θετικά, ένα κομμάτι που έχω παίξει και το ψάχνουν ακόμα, ένα πάρτι μου όπου έχουν περάσει τέλεια και δεν θα ξεχάσουν ποτέ… Έχω και τις φιλενάδες μου απο το Ιnstagram που μου φτιάχνουν θεϊκά γλυκά και μου τα φέρνουν στο σταθμό, είμαι πολύ τυχερή!
_MG_7071_final
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top