ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
“Βαριέμαι εύκολα αλλά όταν πρέπει είμαι στρατιώτης!”,...
λέει η ίδια αναφερόμενη στη δίαιτα που έκανε για να χάσει τα 10 κιλά που πήρε εξαιτίας κακής διατροφής, junk food και πολλών γλυκών… ατασθαλιών. «Τα κανονικά μου κιλά είναι αυτά που έχω τώρα. Κάποια στιγμή στη ζωή μου, λίγο το παράκανα, έφαγα παραπάνω. Έλεγα “δεν παχαίνω εγώ». Πήρα περίπου 10 κιλά. Αποφάσισα ότι πρέπει να τα χάσω αλλά πριν από αυτό έκανα κάποιες εξετάσεις. Είχα ένα πρόβλημα με τον θυρεοειδή μου, το λύσαμε με τον διαιτολόγο και μπήκα σε διατροφή. Την τήρησα σταθερά και μέσα σε έναν χρόνο τα έχασα!”, αποκάλυψε η ίδια σε συνέντευξή της στην εκπομπή “Όλα για την υγεία” και στον Μιχάλη Κεφαλογιάννη.
Το ημερήσιο πρόγραμμά της περιλάμβανε τοστ για πρωινό, μια σαλάτα με κοτόπουλο το μεσημέρι και το βράδυ λαδερό ή κοτόπουλο με πράσινη σαλάτα. Η ίδια επισημαίνει πως μετά την απώλεια των κιλών άλλαξε τη… διατροφική της σκέψη: “Δεν θα σταματήσω για “βρόμικο” μετά το θέατρο που πεινάω σαν λύκος, προτιμώ το καλό φαγητό. Πλέον όταν πάρω δύο-τρία κιλά, κόβω εντελώς το ψωμί, τρώω ζυμαρικά μία φορά την εβδομάδα και προτιμώ τις πρωτεΐνες. Και δεν θα πω όχι σε ένα κομμάτι σοκολάτας γιατί σκέφτομαι ότι μου δίνει ενέργεια”, είπε σε συνέντευξή της στο περιοδικό “Shape”.
ΤΩΡΑ
Στα 56 κιλά μπορεί να υπερηφανεύεται ότι της ταιριάζουν όλα τα ρούχα αλλά και τα διαφορετικά χτενίσματα στα μαλλιά, κάτι με το οποίο της αρέσει ιδιαίτερα να πειραματίζεται!
ΠΡΙΝ
Τα σουβλάκια, οι πίτσες και τα χάμπουργκερ που έτρωγε μετά… μανίας, λόγω αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων που δεν τις επέτρεπαν να μαγειρεύει στο σπίτι, έκαναν τη ζυγαριά της να ανέβει στα 66 κιλά που την έκαναν αγνώριστη!
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top