Αναμφισβήτητα σήμερα η διαφήμιση έχει αναδειχθεί σε μια μορφή τέχνης.
Εκατομμύρια ξοδεύονται προκειμένου να βρεθεί ο αποτελεσματικότερος τρόπος προώθησης μια εταιρείας ή το τέλειο λογότυπο που θα την εκπροσωπεί.
Και πολλές φορές, οι διαφημιστές αποδεικνύονται δαιμόνιοι και ιδιαίτερα δημιουργικοί.
Αυτό τουλάχιστον μπορούμε να συμπεράνουμε κοιτώντας λίγο πιο προσεκτικά
τα λογότυπα διάφορων γνωστών προϊόντων. Εσείς μπορείτε να βρείτε τι
κρύβεται μπροστά στα μάτια σας;
Tostitos
Ναι, τα δύο «Τ» απολαμβάνουν ένα πατατάκι – το οποίο και δεν παραλείπουν να βουτήξουν στο «I».
Ο Ζωολογικός κήπος του Bronx
Βλέπετε τους ουρανοξύστες ανάμεσα στα πόδια των ζώων;
Λέσχη γκόλφ «Spartan» («Ο Σπαρτιάτης»)
Στην εικόνα δεν διακρίνεται μόνο ένας παίκτης του γκολφ, αλλά και η προτομή ενός Σπαρτιάτη με περικεφαλαία!
Roxy
Η γυναικεία γραμμή ρούχων της Quicksilver αποτελείται από δύο λογότυπα της Quicksilver που σχηματίζουν μια καρδιά.
Ζωολογικός Κήπος και ενυδρείο του Πίτσμπουργκ
Μπορείτε να διακρίνετε τον γορίλα στα αριστερά και τη λέαινα στα δεξιά του δέντρου;
Mosleep
Τι καλύτερο για μια εταιρεία που εγγυάται καλύτερη ποιότητα ύπνου από ένα λογότυπο με κρεβάτι;
Atlanta Falcons
Το λογότυπο αυτής της ομάδας ράγκμπι αποτελείται από δύο γεράκια που σχηματίζουν το γράμμα «F».
Milwaukee Brewers
Μπορεί να φαίνεται σαν ένα συνηθισμένο γάντι του μπέιζμπολ αλλά στην ουσία αποτελείται από τα αρχικά γράμματα της ομάδας.
Συμφωνική ορχήστρα του Λονδίνου
Το λογότυπο της ορχήστρας μοιάζει μάλλον με την κίνηση της μπαγκέτας του μαέστρου.
Σοκολατάκια Hershey’s Kisses
Το κενό ανάμεσα στο «K» και το «I» μοιάζει πολύ στο σχήμα των γλυκών εδεσμάτων.
Hartford Whalers
Το παλιότερο λογότυπο της ομάδας περιλάμβανε ένα «H» το οποίο διακρίνεται εύκολα με γκρι χρώμα ενώ το πράσινο «W» ολοκληρώνει τα αρχικά της ομάδας. Και φυσικά η μπλε ουρά, καθώς μιλάμε για φαλαινοθήρες (Whalers).
Goodwill
Όχι ένα, αλλά δύο χαμογελαστά προσωπάκια κρύβονται στο λογότυπο – αρκεί να κοιτάξετε πιο προσεκτικά το «g» στην κάτω αριστερή γωνία.
FedEx
Βλέπετε το λευκό βελάκι ανάμεσα στο «E» και το «Χ»; οι δημιουργοί ήθελαν να τονίσουν πως η εταιρεία κοιτάει μπροστά και κινείται γρήγορα.
Eighty 20
Στο λογότυπο αυτής της συμβουλευτικής εταιρείας κρύβονται οι αριθμοί 80 και 20 σε δυαδική μορφή.
Eight (8)
Το βλέπετε;;
Baskin Robbins
Η εταιρεία παγωτών φημίζεται για τις 31 γεύσεις της – όσες ακριβώς διαφημίζονται με ροζ γράμματα στο λογότυπό της!
loading...