ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

«Είναι κακόφημος ο χώρος της μόδας» λέει η Νάσια Στεφανίδη.
Την λένε Νάσια Στεφανίδη, είναι μόλις 23 χρονών και ήδη έχει τρεις τίτλους από την συμμετοχή της στα καλλιστεία.

Φέτος θα παρελάσει στο Πατρινό Καρναβάλι αφού θα είναι η βασίλισσα του καρναβαλιού για του 2015.

Όπως εξηγεί ήταν δική της επιθυμία να είναι η πρωταγωνίστρια του πιο διάσημου καρναβαλιού της χώρας.

«Ήθελα από πέρυσι να συμμετάσχω, το είχα ψάξει μόνη μου αλλά δεν πρόλαβα γιατί είχα πάρει τηλέφωνο την τελευταία ημέρα που γίνονταν δεκτές οι αιτήσεις. Φέτος όμως το είχα υπ όψιν μου και πήγα μόνη μου να δώσω το βιογραφικό μου», λέει στο protothema.gr φανερά ενθουσιασμένη.

Κάνει δειλά-δειλά τα βήματά της στον χώρο της μόδας μιας και όπως εξηγεί τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται.

Η Νάσια μπορεί να τραβήξει φέτος όλα τα φώτα πάνω της, λόγω της συμμετοχής της στο Πατρινό καρναβάλι, όπου όλοι μεταμφιεσμένοι θα χορεύουν μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες, όμως εξηγεί τι συμβαίνει όταν «πέφτουν οι μάσκες» όχι στο καρναβάλι αλλά... στον λαμπερό χώρο της μόδας.

«Ξεκίνησα από ένα φίλο που με πρότεινε σε κάποιες διαφημιστικές εταιρείες όπου σιγά σιγά γνώρισα κι άλλο κόσμο στην Αθήνα και πήγα στα καλλιστεία», είπε αρχικά και συμπλήρωσε: «Από κει και πέρα γίνονταν διάφορες πασαρέλες και έτσι ήταν εύκολο να γνωρίσεις κόσμο αλλά κυρίως έκανα φωτογραφίσεις και δεν εντάχθηκα σε κάποιο πρακτορείο».



Το καλλίγραμμο μοντέλο, που προτεραιότητα του είναι να πάρει το πτυχίο του στο ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας όπου σπουδάζει, εξηγεί από που πηγάζουν οι φόβοι της για το επάγγελμα που ονειρευόταν από μικρή να ακολουθήσει.

«Ακούγονται πολλά και με άγχωνε λίγο αυτό το θέμα και είπα: εντάξει αφού κάνω και μόνη πράγματα ας πάω πιο αργά πιο χαλαρά».



Και συμπληρώνει λίγο αργότερα: «Είναι κακόφημος χώρος και δεν έχεις εμπιστοσύνη να πας έτσι σε ένα γραφείο γιατί δεν ξέρεις ποτέ τι μπορεί να προκύψει».



Από την ενασχόλησή της με τον χώρο της μόδας γνώρισε πολλούς ανθρώπους, άλλοι της υποσχέθηκαν καριέρα και άλλοι της... έκοψαν τα φτερά.

Ωστόσο η ίδια αντιμετωπίζει με χιούμορ όσους τολμούν να της στερήσουν τα όνειρα.

«Έχω ακούσει από πολλές κοπέλες διάφορα, εμένα προσωπικά δεν μου έχει συμβεί κάτι συνταρακτικό πέρα από υπονοούμενα κτλπ, που πιστεύω πως υπάρχουν σε όλους τους χώρους. Ξέρω να τα προσπερνάω και να αποφεύγω τέτοιες καταστάσεις εύκολα και γρήγορα», λέει.

Βέβαια ξεκαθαρίζει: «Δεν μπορώ να πω ότι έχω δεχτεί σεξουαλική παρενόχληση γιατί δεν γίνονται τόσο φανερά, δεν εκτίθεται ο κόσμος τόσο πολύ σε αυτόν τον χώρο κρατούν πιο χαμηλό προφίλ».

Η Νάσια Στεφανίδη ήξερε πριν ασχοληθεί με το μόντελινγκ τι πρόκειται να αντιμετωπίσει αφού λέει: «Μ' άρεσε ο χώρος. Τον φοβόμουν βέβαια. Ήθελα και δεν ήθελα. Φοβάσαι γιατί ακούς τα πάντα».

Τι έχει ακούσει η ίδια στο μικρό χρονικό διάστημα που εργάζεται ως μοντέλο;



«Ιστορίες μεταξύ κοριτσιών ότι «με πείραξε ο τάδε» ή «άμα δεν κάνεις κάτι με κάποιον μπορεί να μην προχωρήσεις» μπορεί να μην τίθεται βέβαια και τέτοιο θέμα μπορεί απλά κάποιος να μην σε «πηγαίνει» και να σε βάλει στο «μάτι».

Και παραδέχεται πως της έχει συμβεί κάτι ανάλογο: «Έχει τύχει πολλές φορές να μην με συμπαθούν άνθρωποι από τον χώρο. Θύμωσα ήμουν και πιο μικρή, αυτό είχε συμβεί το 2012, αλλά τώρα είμαι πολύ χαλαρή. Πιστεύω πως ότι είναι να γίνει θα γίνει. Καλή καρδιά και χαμόγελο γενικότερα γιατί αν θυμώνεις δεν βγάζεις κάτι ίσα- ίσα δεν είναι υπέρ σου».

Τέλος εξηγεί, πως έμαθε μέσα από αυτές τις καταστάσεις και πλέον τις χειρίζεται διαφορετικά: «Με απογοήτευσε απλά κατάλαβα ότι θα συμβαίνει αυτό. Απλά με έμαθε να χειρίζομαι αλλιώς τέτοιες καταστάσεις».

Σπουδάζει πληροφορική και ΜΜΕ στο ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας. Πώς θα της φαινόταν άραγε μία καριέρα στον χώρος της τηλεόρασης;

«Μ αρέσει ο χώρος της τηλεόρασης αλλά στη σχολή μου έχω ανακαλύψει ότι μου αρέσουν κι άλλα πράγματα όπως η γραφιστική που είναι πιο δημιουργικό κομμάτι. Η μόνη μου επαφή με την τηλεόραση είναι κάποιες συνεντεύξεις που έχω δώσει σε τοπικά κανάλια αλλά δεν είχα κάποια πρόταση. Αν μου τύχει γιατί να μη το δοκιμάσω; Πιστεύω πως πρέπει να τα δοκιμάζουμε όλα για να ανακαλύψουμε τα ταλέντα μας -αν έχουμε-. Προτεραιότητα έχει το πτυχίο μου και όσο μπορώ να τα συνδυάζω και τα δύο, αλλά είναι δύσκολο».

Η 23χρονη Νάσια κάνει αργά αλλά σταθερά βήματα έχοντας στο πλευρό της τους γονείς της που της δίνουν ως μεγαλύτεροι και πιο έμπειροι πολύτιμες συμβουλές.

«Δεν υπάρχει κάποιο θέμα από το σπίτι αρκεί να προσέχω. Με παίρνουν πολλά τηλέφωνα. Τους τα λέω όλα. Αγχώνονται για τις πιο ακραίες καταστάσεις. Δεν θέλουν να κάνω extreme πράγματα όπως πχ γυμνή φωτογράφιση. Δεν έχω κάνει και δεν το σκέφτομαι καθόλου. Πιστεύω ότι είναι ξεπερασμένο και ντεμοντέ που άμα το κάνεις είναι μείον», καταλήγει.



Πηγή: protothema.gr

loading...
 
Top