ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

ΑΙΣΧΟΣ!! ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ σκύλο ΔΕΜΕΝΟ μέσα σε βαλίτσα...(PHOTOS)
Ενα σκυλί ράτσας shar-pei cross βρέθηκε εγκατελειμμένο στον σταθμό ενός τρένου στη Σκωτία....
Ηταν δεμένος σε μια βαλίτσα που περιείχε τα
προσωπικά του είδη.
Ο σκύλος είχε τσιπάκι και βρέθηκε ότι το όνομά του είναι Κάι. Εκλήθη η ειδική υπηρεσία για τα αδέσποτα σκυλιά που δήλωσε ότι θα αναζητήσει τον υπεύθυνο για την εγκατάλειψη του ζώου.
Η βαλίτσα του Κάι περιείχε ένα μαξιλάρι, παιχνίδια, ένα μπολ για φαγητό και φαγητό.
Στο τσιπάκι που βρέθηκε πάνω του δεν υπάρχει το όνομα και η διεύθυνση του ιδιοκτήτη του.

loading...
 
Top