ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

Η Ελένη Φουρέιρα πιο ειλικρινής από ποτέ αποκαλύπτει ότι γεννήθηκε στην... Αλβανία και μιλά για τους λόγους που την έκαναν να θέλει τόσο καιρό να το κρατά κρυφό.

«Έχω βιώσει πολύ ρατσισμό και στο σχολείο και όταν πρωτοξεκίνησα το τραγούδι. Αυτό με έκανε πιο δυνατή και να μπορώ να δώσω κι ένα μήνυμα στα νέα παδιά» είπε σε συνέντευξή της στο ιντερνετικό περιοδικό koolκαι συνέχισε: «Το να κρίνεις κάποιον από τη σεξουαλικότητά του ή από την εθνικότητά του κι όχι γι' αυτό που πάει να κάνει. Εγώ έκρυψα ότι έχω γεννηθεί στην Αλβανία γιατί όταν πήγαινα στις δισκογραφικές, πριν καν μπω στις Mystique, δεν ήθελαν καν να το ακούνε. Ήταν για εκείνους πολύ ταμπού. Κι εγώ από μικρή δεν το καταλάβαινα, γιατί νιώθω ελληνίδα.

Δεν ξέρω άλλη γλώσσα, εδώ έμαθα γράμματα... Και γι' αυτό είπα στον εαυτό μου ότι τίποτα δεν θα με εμποδίσει από το να κάνω αυτό που θέλω και να περάσω τα μηνύματά μου» δήλωσε χαρακτηριστικά η Ελένη Φουρέιρα, προσθέτοντας: «Δεν με ενοχλεί πια, γιατί εγώ με τη δουλειά μου και την αξία μου απέδειξα ότι όλα αυτά που "φούσκωσε" η τηλεόραση, δεν επηρέασαν καθόλου τον κόσμο. Και δεν έχουν και για μένα, πια, σημασία. Δεν έχει νόημα να είναι κάποιος ρατσιστής».

Τις φωτογραφίες τις ανέβασε η ίδια στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.
Πηγή: gossip-tv.gr
loading...
 
Top