ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

Ο δημοφιλής Τούρκος ηθοποιός έβαλε τέλος στη σχέση του με την Ελληνίδα,
Λία Παπαδάκη. Η σχέση του δημοφιλούς Τούρκου ηθοποιού, Μπουράκ Χακί και της Ελληνίδας DJ, Λίας Παπαδάκη είχε απασχολήσει τη δημοσιότητα το τελευταίο διάστημα. Οι δυο τους είχαν ζήσει ένα θυελλώδη έρωτα και πηγαινοέρχονταν Ελλάδα - Τουρκία για να μπορούν να είναι μαζί.
Παρόλα αυτά, η σχέση τους έφτασε στο τέλος και ένας ακόμη χωρισμός (έχει ήδη πάρει ένα διαζύγιο) βαραίνει το ιστορικό του γοητευτικού Τούρκου ηθοποιού. "Έχουμε χωρίσει με τη Λία. Ορισμένα πράγματα έχουν ημερομηνία λήξης. Το τελευταίο μας ταξίδι ήταν στη Σαντορίνη εκεί συνειδητοποιήσαμε πως η σχέση μας είχε ολοκληρώσει τον κύκλο της" πασραδέχτηκε ο Μπουράκ Χακί στο περιοδικό ΕΓΩ Weekly.
Ωστόσο, ο γόης της γείτονος χώρας δε φαίνεται να καταβλήθηκε πολύ από το γεγονός, καθώς δηλώνει έτοιμος να ερωτευτεί ξανά. "Μου λείπει ένας δυνατός έρωτας. Πριν που ήμουν με το γιο μου με ρώτησε γιατί δεν έχω βρει έναν δυνατό έρωτα στη ζωή μου… Θα ήθελα να ερωτευτώ, αλλά δεν μπορώ να βρω το κατάλληλο πρόσωπο" είπε χαρακτηριστικά.
loading...
 
Top