ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

Γυναικες φοράτε ζώνη στο αμάξι...Σώζει ζωές &...αναδεικνύει & τα βυζιά σας!!!!


Τον άλλον είχα να τον δω 12 χρόνια,του λέω "τι κάνεις;", "καλα,όπως τα ξέρεις" μου λεει. Δηλαδή τι; Πάει ακόμη δημοτικό, παίζει μπάλα κ τέτοια;


Εγώ αυτόν θέλω να τον πηδήξω, λένε πλέον οι γκόμενες. Φτάνει η μέρα που θα σας λέμε δε νιώθω έτοιμος!!!


Καθε φορα που αλλαζω το νερο στο χρυσοψαρο αυτο κουναει την ουρα του ολο χαρα στο τραπεζακι που το ακουμπαω



Όλοι μου λένε ότι έχω ωραία μάτια ...
Θέλουν να μου τα πετάξουν έξω μάλλον γι αυτό .


Τη Τρίτη θα μεταβεί ο Αντώνης Σαμαρας με τον Τρυφωνα Σαμαρα στην Αμερική να συζητήσουν με τον Ομπάμα για ενα νέο κουρεμα του Ελληνικου χρέους..


Πήγα να δώσω τα ψιλά μου σ'έναν άστεγο όταν είδα τη ταμπέλα που κρατούσε "MIA MEΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ" Οπότε τα κράτησα, μη τυχόν έχει δίκιο...


Παλιά έβλεπες παρκαρισμένο αμάξι λίγο λερωμενο και έγραφες " θέλω πλύσιμο".. Τώρα γράφεις θέλω πλύσιμο, βενζίνη, πινακίδες και τέλη κυκλοφορίας....


Αύγουστος. Ο μήνας που από το πολύ καρπούζι γινόμαστε 90% νερό.


Στα 20 παίζεις ποδόσφαιρο, στα 40 τένις, στα 60 γκολφ. Συμπέρασμα: όσο μεγαλώνεις μικραίνουν τα μπαλάκια.
loading...
 
Top