ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
"Εγώ ήμουν πάντα ελεύθερος, έκανα ό,τι ήθελα". Για την προσωπική του ζωή και τις φήμες που τον ήθελαν ζευγάρι με τη Μαρία Ηλιάκη μίλησε ο Stan στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό».«Έχουν γνωρίσει τα κορίτσια μου οι γονείς μου. Έχει τύχει η μαμά μου να μου πει ότι δεν συμπαθεί μια κοπέλα μου» παραδέχτηκε ο νεαρός τραγουδιστής, ο οποίος πραγματοποίησε τις πρόβες του για την εμφάνισή του στα Mad Video Music Awards, παρουσία του πατέρα του.
Όσο για τις φήμες που τον θέλουν ζευγάρι με τη Μαρία Ηλιάκη, ο Stan είπε:
«Το ότι συζητήθηκε ή ακούστηκε κάτι για μένα και την προσωπική μου ζωή, εντάξει, ακούστηκε. Τι να κάνουμε τώρα;
Εγώ ήμουν πάντα ελεύθερος, έκανα ό,τι ήθελα, χωρίς να σκέφτομαι τι θα βγει περαέξω. Το ζούσα, έχανα, κέρδιζα.
Αυτά τα πράγματα έτσι είναι στον έρωτα», ξεκαθαρίζοντας παράλληλα:
«Δεν έχω κάνει σχέση με γυναίκα μεγαλύτερη».
Τέλος, όταν η ρεπόρτερ της εκπομπής ρώτησε τον Stan είναι νιώθει την ανάγκη να ερωτευτεί, εκείνος απάντησε:
«Μπορεί να είμαι και να μη σας το λέω».
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top