ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Την απόφασή της να αποσυρθεί από την πολιτική, αν δεν εκλεγεί ευρωβουλευτής, ανακοίνωσε η Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου.


Μιλώντας στο Αction 24 και στην εκπομπή «Αντιθέσεις», η βουλευτής και υποψήφια ευρωβουλευτής της ΝΔ ανέφερε πως έχει ενημερώσει και τον Κυριάκο Μητσοτάκη για την απόφασή της.

Όπως είπε χαρακτηριστικά:

«Και να μην εκλεγώ δεν με ενδιαφέρει να ξαναπολιτευθώ στην ελληνική πολιτική σκηνή. Το έχω πει και στον Κυριάκο Μητσοτάκη το λέω τώρα και δημόσια. Και να μην εκλεγώ ως ευρωβουλευτής δε με ενδιαφέρει να συνεχίσω στην πολιτική. Εάν δεν εκλεγώ θα πάω σπίτι μου, θα γυρίσω στη δουλειά μου στις Βρυξέλλες εκεί που ήμουνα. Φιλοδοξώ ότι εμπλουτισμένη από τις εμπειρίες μου στην πολιτική θα μπορέσω εκεί να κάνω τη δουλειά μου στον ιδιωτικό τομέα καλύτερα».


Πηγή: http://bit.ly/2camdcI
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top