ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
"Νόμιζα ότι εγώ ήμουν και κανένας άλλος, αλλά δεν ήταν έτσι τα πράγματα", εξομολογήθηκε ο Γιώργος Αγγελόπουλος στον Γρηγόρη Αρναούτογλου.


Ο Γιώργος Αγγελόπουλος, ή αλλιώς Ντάνος, συνδέθηκε μέσω skype στην εκπομπή "The 2Night Show" του Γρηγόρη Αρναούτογλου και μίλησε για το βιβλίο του, που έχει προκαλέσει σάλο αντιδράσεων, ενώ προχώρησε και σε κάποια στοιχεία που δεν γνωρίζαμε.

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου τον ρώτησε, συγκεκριμένα, για το κεφάλαιο όπου μιλά για τις γυναίκες, λέγοντας στον Ντάνο πως μάλλον είναι αρκετά αυστηρός με τον εαυτό του στις σελίδες αυτές. Τότε, ο Ντάνος θέλησε να εξηγήσει τη δική του πλευρά και είπε τα παρακάτω:

Το κεφάλαιο με τα κορίτσια το έγραψα πιο ευχάριστα από όλα τα άλλα, εννοώ ότι δεν ήμουν αυτό που θέλω να είμαι σήμερα. Ίσως το έγραψα ως ένα μεγάλο συγγνώμη απέναντι στην οποιαδήποτε κοπέλα είχα συναντήσει. Δεν ήταν 100% συνειδητοποιημένο αυτό που έκανα, νόμιζα ότι εγώ ήμουν και κανένας άλλος, αλλά δεν ήταν έτσι τα πράγματα. Κι έστω μετά από πολλά χρόνια είναι μια δημόσια συγγνώμη μου. Μπορεί να μην πλήγωσα κάποια γυναίκες επίτηδες, αλλά πληγώθηκαν".



Πηγή: https://ift.tt/2camdcI
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top