ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
1. Προβλήματα
με την θερμοκρασία

‘Αυτό είναι γλυκό και ρομαντικό αλλά το νερό είναι πολύ κρύο. Μπορείς να ανεβάσεις λίγο την θερμοκρασία;’

2. Θέματα με την καθαριότητα

‘Θα βάλεις κατευθείαν σαμπουάν; Ήρθαμε εδώ για να κάνουμε όντως μπάνιο;’

3. Άγχος για τα αξεσουάρ

‘Έχω μόνο ένα σαπούνι και ένα αφρόλουτρο. Μήπως θα με κρίνει άσχημα;’

4. Ανησυχίες για κράμπες

«Το μπάνιο είναι πολύ στενό. Θα τα καταφέρουμε;’

5. Στάση

«Ιεραποστολική;»

«Δεν θα δουλέψει. Είμαι πιο ψηλή..»
«Ίσως άμα σκύψω»
«Θα είναι πάλι πολύ άβολο.»
«Αν πέσουμε και οι δύο στα γόνατα;»
«Καλό ακούγεται!»

6. To βασανιστήριο από τα πλακάκια

«Τα πλακάκια είναι τόσο κρύα, θα πάθω υποθερμία. Θα ήταν περίεργο να φορέσω παντόφλες;»

7. Δύσκολες καταστάσεις

Couple in shower

«Δεν θέλω να φανώ αγενής, αλλά δεν παίρνω καθόλου νερό. Θες να αλλάξουμε κάπως θέσεις για να μου έρχεται και μένα;»

8. Βάσανα

«Τα χέρια μου έχουν ζαρώσει τόση ώρα εδώ μέσα. Ποιος είναι ο πιο σέξι τρόπος να βγούμε από εδώ;»

9. Βρώμικες Δυσκολίες

Loving nude couple engaging in sexual games

«Είναι περίεργο το ότι νιώθω πιο βρώμικη από πριν; Πρέπει να ξανακάνω ντους τώρα;»

10. Μοναδικές αναταραχές

«Τώρα είμαι πάλι στο μπάνιο αλλά είμαι μόνη. Θα του στείλω μήνυμα να δω αν θέλει να πάμε για δεύτερο γύρο.»


Πηγή: https://ift.tt/2camdcI
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top