ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Εκτός από ωραία φωνή, διαθέτει και ένα υπέροχο κορμί και ιδανικές αναλογίες που πολλές θα ήθελαν να διαθέτουν…

Ο λόγος για την Έλλη Κοκκίνου η οποία μιλώντας στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη εκμυστηρεύτηκε πόσες θυσίες χρειάστηκε να κάνει προκειμένου να αποκτήσει αλλά και να διατηρήσει αυτό το σώμα.

«Έχω να φάω πατάτα τηγανιτή τον Μάιο, στα γενέθλια του γιου μου… Έχω αποκλείσει τροφές από τη διατροφή μου, όπως ζάχαρη και αλεύρι. Ζάχαρη μόνο Χριστούγεννα και Πάσχα…», αποκάλυψε η Έλλη Κοκκίνου η οποία προχώρησε σε ακόμα μία αποκάλυψη που αναφέρεται στην παιδική της ηλικία και προκαλεί έκπληξη: «Η μαμά μου είναι κόκκαλο, δεν μου έδινε να φάω, μου έδινε μόνο ένα γάλα για να μην παχύνω και πήγαινα στο σπίτι συμμαθήτριάς μου για να φάω κρυφά πρωινό», αποκάλυψε στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη.




Πηγή: https://ift.tt/2hWqqBA
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top