ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Ο Στάθης Ψάλτης σε πρόσφατη συνέντευξή του αποκάλυψε πως είναι ερωτευμένος με τη γυναίκα του και ότι δεν θα έλεγε όχι σε ένα δεύτερο παιδί! Επίσης, ομολόγησε στο περιοδικό «You» ότι στο παρελθόν είχε σχέση ταυτόχρονα με τέσσερις γυναίκες.

Έχετε απιστήσει ποτέ;

Δεν έχω απιστήσει ποτέ, γιατί όταν ήμουν με 3-4 γυναίκες μαζί, εκείνες το ήξεραν! Τους το έλεγα ότι εγώ είμαι μ’ εσένα και μ’ εσένα και μ’ εσένα. Φαντάσου ότι έχει τύχει να βγούμε όλοι μαζί και έλεγα: «Σήμερα θα βγω με την Άννα» και έφευγα. Αυτό δεν είναι απιστία, γιατί ήμουν ειλικρινής.

Έχετε κάνει και δεύτερο γάμο και χωρίσατε και μετά κάνατε και τρίτο. Εγώ βλέπω τη σύζυγό σας να σας κοιτάζει μέσα στα μάτια και να λιώνει. Ισχύει και για σας το ίδιο;

Θα ήμουν ψεύτης αν σου έλεγα ότι δεν είμαι και εγώ ερωτευμένος με τη Χριστίνα. Είμαστε 20 χρόνια μαζί, υπάρχει αγάπη.

Ένα δεύτερο παιδί δεν θα θέλατε να κάνετε;

Εμείς δεν παντρευτήκαμε για να κάνουμε παιδί, αλλά γιατί ο ένας ήταν ερωτευμένος με τον άλλον. Αν έρθει το παιδί καλώς να έρθει, αν όχι, πάλι καλώς να μην έρθει. Ουαί κι αλίμονο κάποιοι που ψευτοερωτεύονται για να κάνουν ένα παιδί και… 
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top