ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Η ιστορία ξεκινά κάπου τον Αύγουστο σε ένα νησί των Κυκλάδων. Έχοντας πάει διακοπές με τη θεια μου, η όποια είναι 43 χρόνων, μελαχρινή, αδύνατη, με ωραίο στήθος και κ…..

Όλα ξεκίνησαν από ένα τηλέφωνο που δέχτηκα και μου είπε να πάω μαζί της διακοπές μια εβδομάδα. Έτσι είπα το ναι. Φτάσαμε εκεί και μας έδωσαν δωμάτιο με διπλό κρεβάτι. Ταχτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο, κάναμε ένα ντους και ξεκινήσαμε για ένα βραδινό ποτό.

Την επόμενη το πρωί, ξύπνησα πρώτος και όπως γυρνώ να κοιτάξω, βλέπω ότι έχει βγει λίγο έξω από το ραντάκι το β…. της. Κ…. επιτόπου και πάω στο μπάνιο και……

Ξυπνάει κι εκείνη, ντυνόμαστε και πάμε στην παραλία. Εκεί καθώς κολυμπούσαμε με ρώτησε αν έχω καμιά κοπέλα αυτό το διάστημα. Απάντησα κατάλληλα και αντέστρεψα την ερώτηση προς εκείνη. Μου πε πως δεν έχει κάτι εδω και καιρό και πως θέλει έναν άνθρωπο να περνάνε καλά. Εκεί τελείωσε η συζήτηση μας. Το βράδυ λοιπόν, βγαίνουμε και τα πίνουμε. Φορούσε ένα μαύρο κοντό φόρεμα και δε φορούσε σουτιέν από μέσα. Εγώ τα είχα παίξει.

– Πω, πω τι θεια έχω εγώ. Μια κουκλάρα… της λέω.

– Στάματα να με κολακεύεις μικρέ!

Η νύχτα περνούσε ωραία. Γυρνώντας μέσα από τα σοκάκια, λίγο το ποτό, κάτι σφηνάκια, ήταν λίγο θολωμένη, έτοιμη για όλα, περπατούσαμε αγκαλιά και η συζήτηση έφτασε πάλι στο ερωτικό κομμάτι.

– Θεια σταμάτα, δε μπορώ, έχω ανάψει!

– Μ… και είναι κακό αυτό;

– Όχι αλλά πως θα σβήσω;

– Θα σε σβήσω εγώ…

μου λέει. Μπαίνοντας μέσα στο δωμάτιο, με πιάνει, με φιλάει και με γλείφει στο λαιμό. Αρχίζω, την ξεντύνω, την αφήνω με το string και την πετώ στο κρεβάτι.

Αρχίζω και τις γλείφω τα πόδια και ανεβαίνω προς τα πάνω. Περιποιούμαι το στήθος της και κατεβαίνω και της βγάζω το string και της κάνω γλ…… Φώναζε « χ….ω, χ…… » συνέχισε και αφήνει τα υγρά στο στόμα μου. Εκείνη τη στιγμή έρχεται, παίρνει το κ….. μου στο στόμα της και το βάζει βαθιά μέσα της. Την πιάνω τη ρίχνω και της τον βάζω μέσα.

– Ψ…. μου συνέχισε!

Τη γυρνάω στα 4, της τον βάζω πάλι μέσα και επιτόπου δυο δάκτυλα στον κ….

– Θα χ.… μου φώναζε.

– Χ… μωρή ξ….…

της είπα και με μια απότομη κίνηση της τον βάζω στον κ….

– Τι έχανα τόσο καιρό…

έλεγε, ενώ της έριχνα κάποιες σφαλιάρες στα κω…..λα. Αφού έχυσε, γυρνά, τον παίρνει στο σ… της και μου λέει…

– τα θέλω όλα μέσα.

Της χ.. το στόμα και τα καταπίνει όλα. Ξαπλώσαμε αφού κάναμε ντουζάκι γυμνοί και κάπως έτσι πέρασα τις διακοπές μου.
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top