ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Με αφορμή μια εργασία που του ανατέθηκε στο σχολείο ένα 10χρονο αγόρι από τη Νέα Υόρκη έγραψε ένα ποίημα που συγκινεί όποιον και να το διαβάσει.


Η δασκάλα ζήτησε από τους μαθητές της να γράψουν ένα ποίημα ξεκινώντας τις προτάσεις του με τη φράση «Εγώ είμαι».

Ο Benjamin Giroux, έχει διαγνωστεί με αυτισμό και το ποίημα που επέλεξε να γράψει ως απάντηση στην εργασία της δασκάλας του εκφράζει βαθιά συναισθήματα και σκέψεις που κάθε παιδί – είτε ανήκει στο φάσμα του αυτισμού είτε όχι – μπορεί να κάνει.



Διαβάστε το

«Είμαι παράξενος. Είμαι καινούριος

Αναρωτιέμαι αν είσαι και εσύ

Ακούω φωνές στον αέρα

Καταλαβαίνω ότι εσύ δεν ακούς και αυτό δεν είναι δίκαιο

Δεν θέλω να νιώθω άσχημα

Είμαι παράξενος. Είμαι καινούριος

Προσποιούμαι ότι είσαι και εσύ

Νιώθω σαν ένα αγόρι στο διάστημα

Αγγίζω τα αστέρια και νιώθω πως βρίσκομαι εκτός

Ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άλλοι

Κλαίω όταν οι άνθρωποι γελούν, με κάνει να νιώθω μικρός

Είμαι παράξενος. Είμαι καινούριος

Καταλαβαίνω τώρα ότι είσαι και εσύ

Λέω “Νιώθω σαν ναυαγός”

Ονειρεύομαι την ημέρα που αυτό θα είναι εντάξει

Προσπαθώ να ταιριάξω

Ελπίζω μια μέρα να το κάνω

Είμαι παράξενος. Είμαι καινούριος».



Το ποίημα γράφτηκε πριν περίπου έναν χρόνο και ο μπαμπάς του μικρού το πόσταρε στη σελίδα του στο Facebook για να δείξει στο γιο του ότι ήταν ένα καλό ποίημα. Πολύ σύντομα το ποίημα έγινε viral, ενώ μέχρι και η Αμερικανική Ένωση Αυτισμού το ανήρτησε στη σελίδα της στο Facebook.

Αμέσως κέρδισε το ενδιαφέρον του κόσμου και μοιράστηκε πάνω από 40,000 φορές μαζί με το hashtag #oddtoo.

Πηγή: infokids.com.cy


Πηγή: http://bit.ly/2camdcI
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top