ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Ο γνωστός παρουσιαστής κάνει…
δημοψήφισμα μέσω Instagram ζητώντας την άποψη των followers του

Το γεγονός πως δέχθηκε πρόταση από την Κατερίνα Νοτοπούλου να είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό της, «Θεσσαλονίκη Μαζί», επιβεβαίωσε μέσω Instagram ο γνωστός παρουσιαστής και tattoo artist, Γιώργος Μαυρίδης.

Στην ανάρτησή του ο Γιώργος Μαυρίδης εξηγεί πως δεν έχει απαντήσει ακόμη στην πρόταση αυτή και μάλιστα, σύμφωνα με το thestival.gr ζητά τη βοήθεια των διαδικτυακών του φίλων προκειμένου να λάβει την τελική απόφαση.

Όπως αποκαλύπτει μάλιστα, ο ίδιος ζήτησε να αναλάβει προσωπικά τα θέματα των αστέγων, των αδέσποτων αλλά και της αισθητικής, διευκρινίζοντας πως αναφέρεται στην τέχνη.

Στην τοποθέτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram ο γνωστός παρουσιαστής αναφέρεται και στην παρουσία του στη χθεσινή εκδήλωση της Κατερίνας Νοτοπούλου, σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «Προς έκπληξη μου και παρότι είμαι προκατειλημμένος, γνωρίζοντας ότι ανήκει στον πυρήνα πολιτικού κόμματος, τον ΣΥΡΙΖΑ, δεν απογοητεύτηκα, όπως στην αρχή πίστευα ότι θα πάθω, απεναντίας χάρηκα γιατί είδα ανθρώπους που τους γνώριζα προσωπικά από την πόλη και ξέρω τι είναι ο καθένας τους».

Καταλήγοντας στην ανάρτησή του ο Γιώργος Μαυρίδης επισημαίνει πως ό,τι έχει να κάνει με μια ενδεχόμενη εμπλοκή του στα κοινά, δεν έχει καμία σχέση με μισθούς και χρηματικές αμοιβές.

Αναλυτικά η ανάρτηση του Γιώργου Μαυρίδη:

«Καλησπέρα σε όλους.

Θα ήθελα την γνώμη σας σε κάτι και για αυτό ποσταρω αυτό εδώ το σημείωμα.

Την τελευταία εβδομάδα μου έγινε μια προταση να συμμετάσχω στις δημοτικές εκλογές με την Κατερίνα Νοτοπουλου.

Η αλήθεια είναι είναι οτι δεν εχω απαντήσει ακόμα και είμαι σε μεγάλη σκέψη.

Θα ήθελα την άποψή σας και θα σας παρακαλούσα να είστε ευγενικοί και με καθαρή σκέψη, εχω όλη την καλή διάθεση να διαβάσω γνώμες και όχι καφρίλες!

Και για να βοηθήσω θέλω να σας πω ό,τι από την πρώτη στιγμή που έκατσα στο τραπέζι να μιλήσω, ζήτησα 3 πράγματα να αναλάβω προσωπικά.

1:Αστεγοι
2:Αδέσποτα
3:Αισθητική (μιλώντας πάντα σε ότι έχει να κάνει με τεχνη)

Κλείνοντας θέλω να πω ότι πήγα χθες μια βόλτα να ακούσω την ομιλία της Κατερίνας και περισσότερο το έκανα για να δω ποιοι είναι γυρω της.

Προς έκπληξη μου και παρότι είμαι προκατειλημμένος, γνωρίζοντας ότι ανήκει στον πυρήνα πολιτικού κόμματος, τον ΣΥΡΙΖΑ, δεν απογοητεύτηκα, όπως στην αρχή πίστευα ότι θα πάθω, απεναντίας χάρηκα γιατί είδα ανθρώπους που τους γνώριζα προσωπικά απο την πόλη και ξέρω τι είναι ο καθένας τους.

Λοιπόν τι λέτε, συνεχίζω αυτό που κάνω μόνος μου και παλεύω με τα γραφειοκρατικά θηρία , ή αποκτώ μια θεσμική δύναμη και προσπαθώ να το κάνω μεσα από εκεί;

Καθε άποψη δεκτή αρκεί να μην βρίσετε η προσβάλετε άλλους ανθρώπους σας παρακαλώ!

ΥΓ: Ότι σκέψη υπάρχει γύρω από αυτό, δεν έχει μισθό, ούτε χρηματική αμοιβή στο πλάνο μου, μην λέμε αυτονόητα πράγματα. Ευχαριστώ».


Πηγή: https://ift.tt/2camdcI
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top