ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Η ανάρτηση στο Instagram


Η Κατερίνα Στικούδη διανύει την πιο όμορφη και ευτυχισμένη περίοδο της ζωής της στο πλευρό του Βαγγέλη Σερίφη. Η εκρηκτική τραγουδίστρια ανέβασε στον λογαριασμό της στο Instagram μια φωτογραφία τους από το γάμο τους.

Σε πρόσφατες δηλώσεις της η ίδια είχε αποκαλύψει πως εκείνη ήταν που του είχε κάνει πρόταση γάμου: «Εγώ έκανα την πρόταση γάμου στον Βαγγέλη με πολύ ευθύ τρόπο. Δεν είμαι ρομαντική σ’ αυτά. «Θέλεις;». «Θέλω». Ρομαντική είμαι στην καθημερινότητά μου, μπορεί να κλάψω με μια ταινία ή ένα ντοκιμαντέρ στον καναπέ και στην αγκαλιά του ανθρώπου μου».



Πηγή: https://ift.tt/2camdcI
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top