ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Βρεθήκαμε στο El Convento del Arte και στη…
«Νύχτα στάσου…» , με την Νικολέτα Καρρά!

Εκεί είδαμε πάρα πολλούς εκπροσώπους της ελληνικής showbiz, οι οποίοι την τίμησαν με την παρουσία τους.

Η ηθοποιός, ντυμένη στα κόκκινα, έκλεψε για άλλη μια φορά τις εντυπώσεις.

«Η καρμική σχέση που έχω χρόνια τώρα με τον Πάνο Αμαραντίδη μας έφερε αισίως σε αυτή τη μουσική βραδιά. Ο Πάνος σε όλες μου τις «αρχές» είναι μαζί μου σαν άγγελος – οδηγός μου. Όπως στις αρχές των τηλεοπτικών μου εμφανίσεων, έτσι και στις πρώτες μουσικές μου εμφανίσεις είναι δίπλα μου. Με πολύ ρομαντισμό, ροκιά -δεν μπορώ να ξεφύγω από αυτό- αλλά και διάθεση για κέφι δημιουργήσαμε αυτό το πρόγραμμα με τραγούδια όλων των ειδών, από κάποια ξένα πολύ γνώριμα σε όλους, μέχρι και ελληνικά παλιά και νεότερα, μεγάλων σπουδαίων συνθετών. Από ροκ μέχρι και λαϊκά, όλα τα είδη, συνθέτουν ένα πολύ όμορφο μουσικό ταξίδι, με ακούσματα που με συνόδευαν από παιδί και άλλα που ανακάλυψα μεγαλώνοντας. Θα θυμηθούμε, θα ονειρευτούμε, θα ταξιδέψουμε θα διασκεδάσουμε και φυσικά θα τραγουδήσουμε όλοι μαζί», έχει δηλώσει η ίδια στο παρελθόν.

Δείτε τις φωτογραφίες που ακολουθούν… 

«Νύχτα στάσου...» με την Νικολέτα Καρρά - Φωτιά στα κόκκινα η ηθοποιός«Νύχτα στάσου...» με την Νικολέτα Καρρά - Φωτιά στα κόκκινα η ηθοποιός«Νύχτα στάσου...» με την Νικολέτα Καρρά - Φωτιά στα κόκκινα η ηθοποιός«Νύχτα στάσου...» με την Νικολέτα Καρρά - Φωτιά στα κόκκινα η ηθοποιός


Πηγή: https://ift.tt/2camdcI
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top