ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Την έντονη αντίδραση της Μέγκυς προκάλεσαν τα όσα είπε η Βίκυ Καγιά στην εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη.



Η παρουσιάστρια και κριτής στο ριάλιτι μοντέλων παραδέχτηκε ότι μετάνιωσε που είπε το «ναι» στη Μέγκυ για να μπει στο σπίτι. Όπως σημείωσε κάποιες πτυχές του χαρακτήρα της που έδειξε μέσα στο σπίτι την έκαναν να αλλάξει γνώμη.

Η πρώην παίκτρια του ριάλιτι μοντέλων απάντησε στους ισχυρισμούς της Βίκυς Καγιά. Όπως σημείωσε είναι πολύ στεναχωρημένη καθώς ήταν η αγαπημένη της κριτής στο ριάλιτι.

Τόνισε μάλιστα ότι θα έπρεπε να χαίρεται που μπήκε στο σπίτι αφού εξαιτίας της ανέβηκαν τα νούμερα του ριάλιτι.

«Είμαι πολύ έξαλλη με αυτές τις δηλώσεις, δεν το περίμενα καθόλου, ειδικά από την κ. Καγιά που ήταν από τους αγαπημένους μου κριτές μέσα στο παιχνίδι. Δεν κατάλαβα γιατί το δήλωσε αυτό, εφόσον στην αρχή ήμουν από τις αγαπημένες της. Δε συμφωνώ καθόλου μαζί της και είμαι πάρα πολύ θυμωμένη. Αντί να χαίρεται που ήμουν στο παιχνίδι, επειδή όλοι συζητούν για μένα και τα νούμερα ανέβηκαν εξαιτίας μου, ακούω τέτοια σχόλια. Έλεγαν ότι έψαχναν κοπέλες με προσωπικότητα… και τελικά κέρδισε μια κοπέλα χωρίς προσωπικότητα. Αυτοί αποφάσισαν την 20αδα. Εγώ με αυτές τις δηλώσεις της Βίκυς Καγιά στενοχωρήθηκα και δεν συμφωνώ!» σημείωσε η Μέγκυ.


Πηγή: https://ift.tt/2camdcI
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top