ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Διάσημες Ελληνίδες που αν και η ζωή τους είναι πλέον πασπαλισμένη με χρυσόσκονη, έχουν βιώσει το πιο τραγικό συμβάν: Εκείνο του θανάτου του συντρόφου τους.



Ποιες είναι όμως και πόσο μεγάλη είναι η λίστα;


Με τραγικό τρόπο έχασε τον πατέρα του πρώτου της παιδιού, Μπάμπη Λαζαρίδη, η Αγγελική Ηλιάδη. Ο Μπάμπης Λαζαρίδης εκτελέστηκε στα 40 του χρόνια, το παγωμένο βράδυ της 12ης Δεκεμβρίου του 2008, την ώρα που έβγαινε από το πολυτελές ξενοδοχείο της Βούλας μαζί με τη σύντροφο του Αγγελική Ηλιάδη.



Δύο άγνωστοι που επέβαιναν σε μηχανή, γάζωσαν με καλάζνικοφ τον επιχειρηματία. Ο Μπάμπης Λαζαρίδης σωριάζεται στην άσφαλτο νεκρός ενώ η σύντροφος, τραυματίζεται ελαφρά στο πόδι από μια σφαίρα…



Πόπη Τσαπανίδου: λίγα χρόνια μετά τον γάμο της σε πολύ νεαρή ηλικία, ο σύζυγός της και πατέρας της πρώτης της κόρης σκοτώθηκε σε ατύχημα. Η ίδια ήταν τότε έγκυος στις δίδυμες κόρες τους.

H Mιμή Ντενίνη, λίγο πριν το γάμο με τον Αντώνη Τρίτση και έχοντας αγοράσει το νυφικό, ο πολιτικός έφυγε από τη ζωή:



«Έχω περάσει κατάθλιψη από θάνατο, όταν πέθανε ο μεγάλος μου έρωτας, ο Αντώνης Τρίτσης. Έπαθα κατάθλιψη επειδή έχασα… το ιδανικό… Πολλά χρόνια. Νομίζω ότι τώρα το διαχειρίζομαι φιλοσοφικά. Παλιότερα δεν μπορούσα. Η σωτηρία μου ήταν πάντοτε η δουλειά. Μετά το θάνατο του Αντώνη και την πολύ μεγάλη στεναχώρια που βίωσα, με έσωσε η δουλειά. Τότε έκανα τις μεγάλες επιτυχίες».

H σύζυγος του Κώστα Βουτσά, Αλίκη Κατσαβού έμεινε χήρα στα 29 της χρόνια:



“Ήταν λίγο άδικο, δεν περιμένεις να σου συμβούν τέτοια πράγματα σε τόσο νεαρή ηλικία. Έμεινα χήρα το 2011. Είχα πολύ κόσμο γύρω μου που με στήριξε. Ο άνθρωπος έχει τη δύναμη να αντέχει και να προχωράει. Έπεσα με τα μούτρα στη δουλειά, ήθελα να ολοκληρώσω το έργο που μου άφησε ο σύζυγός μου ‒ μιλώ για τη Θεατρομάθεια”.

Ο σύζυγος της ηθοποιού Σοφίας Μουτίδου, Θόδωρος Ευαγγελόπουλος αυτοκτόνησε το 2015. Ο 45χρονος ζαχαροπλάστης άφησε πίσω την κόρη του και τη γνωστή ηθοποιό. Η Μουτίδου ακόμα δεν έχει αποχωριστεί τη βέρα της.



2007: Δολοφονείται ο Γεράσιμος Μαυράκης, σύζυγος της δημοφιλούς ηθοποιού Νένας Χρονοπούλου. Ξημερώματα της ονομαστικής του εορτής, δύο επαγγελματίες εκτελεστές τον δολοφόνησαν ενώ σταμάτησε με τη μοτοσικλέτα του σε φανάρι.Η δολοφονία του 39χρονου επιχειρηματία έγινε στη 1.40 το πρωί του Σαββάτου στην οδό Πειραιώς 235.



H εξομολόγηση της ηθοποιού Νένας Μεντή, για τον τρόπο που ενημερώθηκε για την απώλεια του πρώτου της συζύγου συγκλονίζει.

«Ήταν πολύ καλός ηθοποιός. Κώστας Στυλιάρης λεγόταν. Είχαν βγει με έναν φίλο του και έπαψε να χτυπά η καρδιά του. Ήρθαν στο σπίτι μου στις 7 το πρωί και μου χτύπησαν το κουδούνι τρεις φίλοι μας. Ο Μίμης Χρυσομάλης, ο Γιώργος Μοσχίδης και ένας γιατρός. Δεν κατάλαβα. Δεν ρώτησα. Τους έψησα καφέ. Δεν είχαν δύναμη να μου το πουν. Ήμασταν παντρεμένοι εννιά χρόνια και ήμουν είκοσι εννιά χρονών. Είχα χάσει δύο χρόνια πριν το μπαμπά μου που λάτρευα, που ήταν ο μεγάλος μου έρωτας και δύο χρόνια μετά έζησα αυτή τη νέα απώλεια».



H Άννα Παναγιωτοπούλου έχασε ξαφνικά το σύζυγό της, βρίσκοντάς τον νεκρό στο σπίτι:



«Είμαι χήρα οκτώ μήνες. Έγινε ξαφνικά, δεν το περίμενε κανείς. Έφευγα εγώ και του λέω «φεύγω», μου λέει «φεύγω κι εγώ» και γύρισα και τον βρήκα πεθαμένο. Ήταν ένα σοκ πολύ μεγάλο και για μένα και για το παιδί μου και για την εγγονή μου», περιγράφει η Άννα Παναγιωτοπούλου


Πηγή: http://ift.tt/2camdcI
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top